Monday 6 July 2009

tag incik kadok senpai, my pren.

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 23:21


telah lame di tag oleh incik kadok, baru saya perasan rupe2nye saya ade utang tag ngan beliau...sile la bace..


- Anda rasa anda hot?
hot jugek bile dapat rumate yang ”no mercy punye prangai”..

- Upload gambar kegemaran anda.

- Kenapa anda suka gambar ini?
sebab din terlalu comel dalam gambar ini..aku pun tak tau la camne leh terkuar aksi ini..sori din..lalala..

- Bila kali terakhir makan pizza?

Saya tak suke pizza..sekian mekasih..lempeng kelapa yang mak saya buat saye suke la..saya orang kampung..orang kampung je yg makan lempeng..

p/s: lempeng kelape sesape pun yang buat aku suke..best siot..


- Lagu terakhir yang anda dengar?
Rossa-Hati yang kau sakiti

p/s:xde kene mengene antara hidup dan mati

- Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
YM ngan my dear friend, Hamilton anak Akin..dia ngadu dia nye kabel USB TV dia kantoi..

- Selain name sendiri, anda suke dipanggil dgn nama apa?
sayang, dinda….okeh2..saya tipu disini..

- Tag lagi 5 org?
tag? Aku suke tag orang yang suke updates blog..lalala..dalam erti kate lain, saje je nak pekena dorang…

1. fawiz

2. man

3. farah

4. elle

5. yanti

Sebenarnye nak tag ramai lagi..tapi payah…nak 5 je..


- Siapa no. 1 pada anda
bos saya

- Orang no. 3 ada hubungan dgn sesiapa?
AMAN..

-Kata sesuatu mengenai org no. 5?
yanti makin cun siot tanggal braces..

p/s:sebelum nih cun jugek..

- Bagaimana pula org no. 2?
man, one of my good friend here..hee~~

- Pesanan kpd no. 4

Elle, aku lapo la..masak meggi sat untuk aku..



4 NASIHAT:

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

oho..

tequi...

xper.. nnt aku ambik ek..

~fara busyuk~ said...

wehhhhh~~~
perlu ker soklan yg mcm 2 ditanye kepade fara...
huhuhuhu~~~
adoyaiiii~~
t fara jwb ea chiefku syg..
hehhe~

aku seorang Temah said...

man: ok2..jgn delay lame2 sgt

fara: ok fara cyg..hee~~

Mizz QeLLe' said...

cip...upload gambar yanti tak pki braces..nak tgk la kite punya gadis melayu terakhir..hehe

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea