Sunday 12 July 2009

Nak updates pasal ape ye??

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 13:00

Nyanyi beramai2 ye semua….1, 2, 3..

“Bulat kecik bulat kecik, bulat la besar….”

“sayang mama, sayang papa, sayang semuaaa…”

“6 kali 6 kali 36….”

“6 kali 6 kali anak beruangggg..”

Eh..pelik bukan?? 6x6 tetibe lak jadi beruang..hahaha

(sile abaikan perenggan di atas...ini adalah kes kebosanan melampau..)

Nak crite pasal ape ye?

Adush..macam nak terkoyak lak fatimahnye neuron transmitter nak memikirkan nak update pasal ape kat sini.. lalalalala

Okeh tu je..daaaaaaa..

p/s: entry kali ini berada dalam skop "entry xde motip"

11 NASIHAT:

♥ elle ♥ said...

hahhaha nie mst kes kebosanan melampau smp xtau nk pos per..
hhahaa..ak bosan lor chief..
leyh mti kebosanan hehhee..

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

haha...
(xde pape nk dikomenkan.. so.. saja gelak)..

aku seorang Temah said...

aku pon bosan...
aku bosan smp aku malas nak turun beli nasik..
aku bosan smp aku tetibe rase kelaparan..hahahha


man: hahaha..(gelak jugek)..hehe

♥ elle ♥ said...

hahah ak td trn...
pas2 g naek atas blek...
blurr tol..
hehhehe
trn bwh tnpe sbrg motif...
hehehhee...
nie laa bahana kebosnan..
haiyakkk...
byh...

aku seorang Temah said...

tu la..
sindrom kebuhsanan yang melampau nih agak merbahya siot...



p/s: peringatan: imbuhan MER- tiada dalam daftar kate bahasa melayu..hahaa

♥ elle ♥ said...

hhahhaa...chief!!!!!!!!!!
ak bosan...hehehe
e2 jerk nk gtau...
hehheehe

aku seorang Temah said...

tu je elle?

ingat ko nak bgtau aku cumel td..hahah

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

bosan??? bosan???
gelak lagi..

hahahahahaha

Mr Daha said...

Waa.. entry xda motip pun ramai yang komen.. :D

Tp btul la kan.. pelik gak npe 6x6 jd anak beruang... sape la cikgu yg ajar anak murid cmtu ek.. ish2. Nnti kuar exam dia tanye "6x6 bape?" anak murid jawab "anak beruang" plak.. hahahaa

aku seorang Temah said...

kuar exam jawab "6x6=anak beruang".. maknenye cikgu yang perlu dipersalahkan...lalal

aku seorang Temah said...

daha:
cube try tgok yang ni..laaagggiiii banyak kumen..

http://secondepisode.blogspot.com/2009/04/akedemi-zapin-ke-100.html

http://secondepisode.blogspot.com/2009/04/romantic-side-of-fatimahlalalaahaks.html

http://secondepisode.blogspot.com/2009/04/down-at-my-memory-lane.html

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea