Sunday 5 July 2009

a lot to tell..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 21:39
banyak nak story timah nak mori ngan korang ni..
tapi apekan daya..xlarat..pasal im INJURED..
lalala...not badly injured but cukup membuatkan diri ku ini macam tak larat lak nak story mori ngan korang..
huhuhu..





p/s: abu, aku ikut nasihat ko supaya NAIK TANGGA INSTEAD TUNGGU LIF..dan setelah aku ikut nasihat ko..nak tau ape jadik??? AKU JATUH TANGGA.. sakit siot..

sekian, mekasih

4 NASIHAT:

handhalah ibnu kamil said...

heheh,
aku suh ko naik tangga je.

bkan jatuh dari tangga.
ko ni.
tak faham arahan.
hehehe,

ko ok ke?

the snatcher said...

jatuh dan bangun..
itu suma resmi dunia,a.J..
(lari topik ke ape ni?)
Ngeh3..

aku seorang Temah said...

abu: ok je ni ha..masih larat nak tekan keyboard..lalala

anis: lari sikit la topik itu anis..xpe2..jgn sudah jatuh di timpa tangga sudah..lalala

♥ elle ♥ said...

hehhe smlam ko tgk ak nk tjtoh tgga..xsangka lak ko pon ak ekot jejak langkah ak...heheh
bgus2..ank murid y bgs..
hehehe
(",)

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea