Sunday 19 July 2009

AKU "MUKE KENE PRANK"

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 23:55

Tatkala ini, mesti dalam hati anda yang membace blog timah saat ni mesti sedang berkata..

“ek eleh minah nih..kate nak stop blogging..ni ade je lagik..nyemak gile”

Takpun

“la hai..mangkuk ni dari dulu kate nak stop blogging jap, alih2 ade je post lagik”

Paling koman pun mesti ade yangg kate gini

”eh..hidup lagik budak nih..”

Ahh..xkire2…timah tak dulik de..nak gak post..mendulikkan heh ape org nak kate..YANG PENTING KITE ENJOY (gaye ala2 sitcom puteri..lalala)

Ni sebenarnye nak crite pasal diriku yang memang muke kene prank..kejam bukan mereka..asyik timah yang naïve dan mengamalkan budaya ni jek yg kene prank..adeh..x suke..xsuke..

Critenye gini..timah punye la excited balik GOMEH (Gemas, N.sembilan) yang mengambil masa 2 hari jika berkayak (4 jam lebih je kalo nek bas..jadi nak nek bas ke nak gune kayak??? (bertanya sambil mengangkat kening ziana zain)..timah balik umah nak menengok cucu cik jamal ngan cik nia YANG KUNUN BERNAMA AHMAD AZHAR itu..dalam bas, timah pun memMSG adik timah nak nanya pasal AHMAD AZHAR..pastu, adik si timah mengatakan dengan bergayanya bahawa AHMAD AZHAR TIADA DI RUMAH..APEKAHHH???

Adehh..timah dah sampai PILAH ni, pesal lak tetibe kate AHMAD AZHAR xde kat umah..panas seh ati timah..aish..tadi sebelum nek bas dah kol umah dah..tny ”oit, baby ade kat umah tak?” pastu dia kate ade..ni alih2 xdo lak..apo kes?? Aduyai..lotih den balik nek bas yo-yo, tetibo xdo lak AHMAD AZHAR eh..(aik, kenape aku tibe2 timah bercakap nogoghi?? mungkin akibat dari keEMOan yang melanda..)

Bile ayah jemput kat stesen bas, timah buat muke xde perasaan je..ye la..sedih kot..jauh2 dari tg malim, alih2 AHMAD AZHAR xde lak..sampai je umah, masuk pintu tetibe nampak KAK YAYA(kaki par) tengah pegang Baby..APEKAHHH? (apekah lagik..adess)..

Jeng..jeng..jeng… (muzik suspen crite melayu)

Rupe2nye..memg la dia kate xde AHMAD AZHAR, pasal name BABY tu AHMAD MUKHRIZ..

Abangku..kate beliau, sengaje memPRANKkan aku pasal aku lah yg paling membantah niat sucu murni beliau untuk menamekan anak2 beliau sempena name artis..tambah beliau lagik..akulah adik beliau yang paling bendul..orang cakap ape sume percaye je..APEKAH???



“eh..pure2 tido la..aunty nyebuk dah datang”




“eh…dah tau aku tido..p la jauh..aish..”




“nah..amek ko..bau ketiak ku..”





“bau la ketiak ku sekali lagi”




“aish…datang dah..amek gmbar aku lagi la tu”





“Adeh…aunty aku nih..ingat aku artis ke sik snap2 gambar aku..e..i..”





“nah..amek ko..pose buruk aku..cumel bukan??”





“Aduyai..maleh den pandang lagi heh!”





“eh..tak abes2 lak aunty nih amek gambar..nanges la..busan lak tgok muke dia”




“tido lagik baik”











































4 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

chumilll... hik hik hik... Ahmad Muhriz yerr.. yok nanti dah besor budak tuh, nengok blog ko.. hahaha~

♥ elle ♥ said...

hahah ak pon egt mmg abg ko buh nme ahmad azhar..
hehe
rpenyer ahmad mukhriz...
hehehe
chomey laa baby boy tue..
cm tymah y smmgnyer chomey..
hehehe
(",)

Mr Daha said...

Waaa... tahniah2.. eh, npe aku tahniah kt ko plak ek? apekah?? :D

aku seorang Temah said...

fawez: bio le dia nengok blog aku..sikit sebanyak, mesti dia agak bangga kerana aku meletakkan gambar beliau di blog ku ini..hahaa...

bubu: tu la elle..mati2 aku ingat AHMAD AZHAR..upenye lain..kambing sungguh abang ku itu..ades..tang cumil tu, mungkin gen2 cumil sudah sebati dalam keluarge kami...ahaks...sile muntah..

daha: apekah?? huhu..mukan anak aku pun..anak buah je..lalala

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea