Monday 13 July 2009

CUCU BARU ACIK JAMAL NGAN ACIK NIA

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 21:59

“8.00pm 13 July 2009 baby boy one more time!!!”

Begitulah SMS dapat dari abg aku tadi..

Secara gear otomatiknye..aku, AZLINA BINTI JAMAL kini telah memegang title sebagai AUNTY kepada dua hero..huhuhu.. ish..aku lak yang rase happy giler bangkai..padahal yang dapat baby nye abang aku..

Kini, juge secare gear otomatik jugek, AHMAD DHANI dah jadi BANG LONG.. ingat lagi macam mane nak ajar dia cakap “BANG LONG”.. yang dia dapat ialah “ABANG BALONG”.. ape2 je la..

Hehe..sronok nye…name ape nak suggest kat abang aku ye? Kalo ikut abang aku, anak dia nnti sume name rock2 je..kalo ikut akak ipar aku, kompem name baby itu laksana seperti name di dalam novel cintaaa….

Ingat lagi mase form 3..kawan aku..ida..mak dia bersalin, baby girl..oleh sebab dia anak sulung jadi mak dia bg dia peluang pilih name untuk adik dia..jadi kitorang pun turut menolong (menyebuk sebenarnye) dia memilih name adik dia..dan ketika itu..kitorang sedang hangat membace novel karya ahadiat akashah..dan adik beliau pun menjadi mangsa kitorang..kitorang pilih name NURADRIANA ADMIRA.. huhu..sempena watak heroin dalam satu novel tu..aku pun dah lupe tjuknye.. xsangka mak dia berkenan..huhu

Ni nephew aku yang terbaru nih nak bg name ape ye? bg la idea skit..aku ingat nak bagi name berunsur novel..tapi takut abang aku siap sedia lori 3 tan nak gilis perut aku..huhu..bg idea eh?

13 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

Ahmad Ashrafi Ameer Aminurashid... hak hak hak.. ape2x jer laa.. weii kekawan, pakat serbu blog temah ni ha... kasi suggest namer. heheh

aku seorang Temah said...

uish..name ala2 novel gak nih..huhu..

kenape perlu ade aminurrashid??
huhu

F.Aminurrashidd said...

ianya perlu sebab aku suker ngan namer Aminnurashidd.. hak hak.. ha, namer rock?

kasi namer simple sudeyh.. Muhammad Haniff.. aku sukerrr~ heheh

aku seorang Temah said...

muhammad haniff eh?

ok2..cdangan akan dibentangkan pada board meeting nnti..

~fara busyuk~ said...

chef..ak de idea nie..
tp ni aman pnye nme..
die ske sgt dgn nme nie..
ahmad hafiz hakimi..
sdap tak?
n mksdnyer pn ley tahan besh laa..
xpn klu nk same dgn abg die.ltak la nme ahmad daniel..
fara ske btul bg2 nme newborn baby nieh..
huhuhu~~

aku seorang Temah said...

ahmad daniel? uuu...

ahmad hafiz hakimi...besh2...

aku pun suke gak..huhu

F.Aminurrashidd said...

ahmad daniel afiq haqimi Aminnurashidd teross.. hahahahaha~

aku seorang Temah said...

wow fawiz..

name itu agak dah leh masuk msia world book of record tu..panjang benor..



p/s: nak jugek aminnurrashid..

~fara busyuk~ said...

fawez nie x hbes2 n aminurrashid die tau..
fara sure nnt anak2 fawez sumer de aminurrashid..
hehe..

aku seorang Temah said...

tau xpe farah..huhu..

juz kawaii said...

wah wah nk join gak menyumbang~
hehe!

bagi nama pjg2 cm aku gak xmau??
sure abg ko pon xlarat myebut nt.kuikui~

bgi ar
1)Luthfi Irfan
2)zainulmuttaqin
3)umar al-khattab ker..hehe

family ko sure nk name pendek2 cm ko je kn??tehee~

aku seorang Temah said...

aku suke umar al khattab..


heee~~

♥ elle ♥ said...

hahh nme sume ala2 noverl..
heheh
ak mncdgkn nme cucu bru encik jamal yer bkn jamak...
hmmm ahmad per yer..y past bkn ahmad albab di sinie..
hehheeh
rse nyer cdgn sudh d tutp..
so ak smpn jer laa cdgn name tersebut..hihi

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea