Friday 17 July 2009

FACIAL SURGERY DAN BOTOX YANG BARU UNTUK 2nd Episode

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 06:38





Timah sebenarnye sekarang dalam proses menyuntik botox dan melakukan facial surgery terhadap blog timah ni.. oleh sebabkan bos kate template ni nyakitkan mate dan timah belum pun Berjaya meminjam tudung piuk kat kedai akak sayang..makanya untuk menyenang hati perut encik bos kite tu, meh la same2 nolong timah milih nak gune template mane..pesanan untuk encik bos, SILA TERHARU PASAL WALAUPUN KO SORANG JE KOMPLEN, AKU TETAP MENGAMBIL KIRE TENTANG KOMPLEN KO ITUUUU…orang len bagu markah untuk template ni 9/10 tau..

kat sini saya ade sertakan contoh2 template...kepada semua rakyat negara kampung beringin rendang, sile pilih yang mane yang bersesuaian.. bos, ko pilih cepat ye..kang jgn nak komplen sakit mate la..sakit hati la..sakit penkrease la..cepat..







belang-belang cam sarkas bukan?? hee~~







coklat...comel bukan??










merah ngan itam..cam MCR la pulekkk




"bunga-bunga cintaaa..misha omar"..ahakss


macam berkarat jeeerr.....adess

macam papan lapis bukan??? aih...

lalala...ape nih...cam kain langsir jekk...

p/s:pilih2 la yg mane berkenan ye..lalalala..undian sms juge diterima..sile send top up maxis rm100 dahulu kepada henpon saya sebelum melakukan undian..

12 NASIHAT:

♥ elle ♥ said...

tymah..bubu ske y belang2...
xpon y bunge2 cnte misha omar...
xpon y merh itam tue..
hehhe

aku seorang Temah said...

ok2..baiklah..kite tgok mane yg mendapat undian tertinggi..

miEn.. said...

temah....aku pon sme ngan ellie...ske yg belang2...ngan merah itam pastu yg bunga2 cinta misha omar pon lawa gak....
adush...aku xtau nk undi yg mne nie...

aku seorang Temah said...

mien..aish..ko jgn bg aku pening..
cepat2..undi lah sebelum calon kegemaran anda terkeleuar..jari menjadi juri..ade cabutan bertuah nih..lala

F.Aminurrashidd said...

aku undi yang bunga-bunga chenta.. pastu yang coklat chumill pastu tang MCR toh. heheh~

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

owh... blog ni dah comey dah...
xpayah tukar..
huhuhu

aku seorang Temah said...

ade org sakit mate la man...aku mengambil kire setiap komplen..huhuhu..


ko nak bunge2 cintee ke? hahah..cam jiwangs lak blog aku nih nnti..

♥ elle ♥ said...

heheh pnt ak ngundi nie,,
ader adiah ntok pengundi terbnyk ker...
ehehhee
ak undi untk bnge2 cnte,merah itam n belang2 sarkas...
heheehe

aku seorang Temah said...

okeh2..setakat nih...template paling glamer ialah

MCR ngan bunge2 cinte...okeh teman...sile undu lagik..adiah elle? sile rujuk ke chat box fawez..ko tau la ape adiahnye..hahah

♥ elle ♥ said...

hahh adiah tue jerk...
hmm k laa...
tp ak xmo naek bas tau...
hehee bubu nk tymah y nta kn,,
hehehhe
tymah..
bubu undi lgie...
bnge2 cnte n mcr...
tp rsenyer mcr lgie k laa...
bunge2 cnte tue cm jwg laak..
hehehe

aku seorang Temah said...

kalo pilih MCR tu nnti nak gune font warne ape? adeh...kang putih silau pulak..lalala...

Mr Daha said...

BUNGA2 CINTA!!!!!!!!!!

PASTII....... :)

xyah vote2 dah.. he3 :P

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea