Wednesday 29 July 2009

AKU TAK TAU APE2..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 09:37

Kuaratin…

Aku siyes tak tahu tentang khabar sehinggalah pada pukul 6.10 pagi tadi ketika nak amek air semayang..aku tak dengar pun sebab tido agak awal malam tadi akibat dari pengambilan paracetamol dan aktiviti menampal koyok di kepale…

Tu pun junior ku yang penuh informasi tu bagi tau..

Junior: kak azlina, akak tau kan kite kene kuarantin arini?

Aku: kuarantin nak buat ape? (aku masih blur)

Junior: ade kes H1N1

Aku: ha? Yeke?

Junior: ye..tak leh kuar dari kolej..pastu kalo nak beli makanan pun kat kafe je

Aku: oo..ok..kelas sume cancel la?

Junior: a’ah..

(sebenye ayat terakhir itu yang aku tunggu2..huhuhu)

Bukannye ape..kondisi aku ketika ini agak xberape sihat..but then, aku yakin ia bukanlah simptom2…

Aku sakit kepale dan sakit tekak..ngeh2..doakan2 aku sihat ye..huhu..









3 NASIHAT:

Mr Daha said...

Ha3.. ko nk cuti je taw. :P

Em.. smoga cepat sembuh ye.. (",)

:: ANAH :: said...

he3..samela kite..
bru tw pg td=p..

nway,dh add tymah kt bloglist..
xpe kn?=p

aku seorang Temah said...

firstly...

wah2..pasangan bahagia mengkomen di blog aku..ngeh2..

daha: tau xpe..best wo cuti..lagipun baju aku banyak tak lipat lagi..sibuk la kunun..

anah yg cumel: kirenye kite la paling lmabt memdapat info..huhu

xpe anah..aku pun dah add anahnye belog kat page aku..hehehe

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea