Monday 25 October 2010

EH HELLO. IT IS NOT THE END OF THE WORLD OK.. JADI JANGAN GELABAH SANGAT BOLEH TAK?

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 14:57
orang sekarang suke sangat gelabah dengan perkara remeh temeh..
ntah ape2..

UPDATE:
*update ini xde kene mengene ngan entry asal.. cume malas nak bukak entry baru.. :)

sebab ape aku malas bace blog pasal politik?
sebab ape? sebab ni la..


semua bende nak dipolitikkan..

lagi satu, aku pun xsuke blog yang ala2 kepochi.. tulis sal artis.. sal gosip..
ettention seeker betol..



Photobucket

5 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

kah! kah1 Kah! kah! xyah layan sgt.. die anti 1 Malaysia jep tu.. keh2x..

dulu ader buat PETAH, berdebat 100 jam tanpa henti book of record, tak bising pun..

sebab ape agak2x ko? maybe ada 'orang dalam' masuk menda Petah tuh... maybe x de kaitan 1 malaysia, maybe aku makan dalam. gulp. keh2x

aku seorang Temah said...

ntah.. dari dulu aku memandang sepi je blog2 sebegitu rupa.. xmenjana minda langsung..

F.Aminurrashidd said...

satira biasa laaaahhhh~~ hihihi~

aku seorang Temah said...

aku lebih rela bace blog akak senduk ko tau tak.. dari blog dia.. macam hampagas je heh.

Bungakopi said...

dia mncarut skit sgt tu..ko komen la suruh dia mncarut byk sikit, konpem masuk syurga .

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea