Tuesday 26 October 2010

EH HELLO. IT IS NOT THE END OF THE WORLD OK.. JADI JANGAN GELABAH SANGAT BOLEH TAK? (PART 2)

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 02:13
assalamualaikum..


kadang2, perkataan yang kita guna/lontarkan/suarakan lebih menikam kalbu dengan action/ gesture yang kite buat..

sebab itu lah aku memang suspek betol dengan mereka yang petah berkata2 nih..

xkesahlah fakta yang diberikan itu betul ataupun auta semata2..

itu aku tak ambil peduli..

yang penting, mereka punya kemahiran untuk membuatkan orang lekat/attach kepada mereka..

tengok pakar2 motivasi semua itu..

aku yakin dan percaya, tidak semua yang mereka cakap itu kite boleh ambil pusing, taruk dalam kocek..

tapi kite boleh ambil cakap2 dia sebagai satu guideline SAHAJA.

ok.. macam ini.. hidup manusia ini selalu sangat la berguling2an dengan problem yang aku kire sebagai entah ape2..

macam tak penting pun..

tapi still ade manusia suke serabutkan kepale hotak dia dengan masalah yang entah ape2 itu..

di sini aku punya satu advice yang aku kire boleh dijadikan sebagai QUOTE OF THE YEAR 2010,


"I don't get jealous when my ex bf seeing another girl because since I was a kid, my mom always tell me to give my old toys to the less fortunate."

ini memang sesuai untuk kamoooo "those who less fortunate"


credit kepada my anis..





p/s: gue memang xbleh blah la ngan quote nih.. rase nak pengsan gelak..




Photobucket

3 NASIHAT:

♥ elle ♥ said...

hahha sye pon ske quote e2...
spe y dok glbh tue weyh
(",)

Utusan dari Georgia said...

I like thisssss..
Sila jadikan moto hidup anda!
:)

aku seorang Temah said...

elle: ahahaha.. ade lah org tuh.. skrg dia tak gelabah dahh..


anis: ahahahah.. mantop kan? (guling2 gelak)

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea