Monday 18 October 2010

BARU AKU TAU, SELAME NIH AKU ADELAH MANUSIA YANG TIDAK BERSYUKUR

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 09:58
selame ini aku pikir masalah aku dah abes berat dah..
dah cukup mengganggu jiwa dah..
but then,
pagi nih baru aku sedar..
yang ia hanyalah picisan.. ada lagi orang yang lebih serabut..
it may be too typical tapi aku masih nak cakap..

"semoga kalian tabah ya.."
yang memandangnya pun dah rase sakit..
inikan pula yang memikul..
pasti terasa lebih..

Photobucket

6 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

ko cakap kat aku keh?? (perasan laah puleeek)

aku seorang Temah said...

BK:bile ade masalah, aku slalu rase
"omaigod..i cant take it anymore.." but then, bile tgok ade org lain yang hadap lebih BESAR masalah, tetapi hadapi dgn tenang, rase macam manusia xberguna pulak.. always complaining about small things.

FB: ahahah..its so general ok..

olsenwilliam said...

aku la tu nyah....sob3....suke komplen...tp mslh xde la brt ne pn...cume xde ikhtiar nk solve je...

ain fathihah said...

kadang2 aku sangat tak faham bila ada kawan2 yang menangis2 ngadap tugasan kt upsi, nanges2 bila xleh jawab kuiz, nangis2 bila putus cinta...

dan nyampah bila ada yg asyik jerit2 'aku stress, aku stress!'

sebab bagi aku, setakat ni kita cuma uruskan diri sendiri..apa la yg masalah sangat..

masalah akan terasa besar dan berat bila dibesarkan dan diberatkan..

senyum dan ceria selalu, ok! aku tau hg selalu senyum, temah. hehe


p/s ; kirim salam kt housemates

aku seorang Temah said...

oli: nyah.. walopun kite suke komplen, xdek la kite tulis status kat FB yang kita benci classmate sebab dorg suh kite buat keje kite cpat2.. pastu kite xdek pon skip klas nyahhhh..pastu cakap sakit, tapi malam2 p beronggeng ngan jejans nyahhhh...ahahaha..laser tak i nyah??

ain: ahahah..aku salu gak buat bende2 bodoh seperti yg ko mention.. ahaha.. tapi janji xbuat dah.. tadi jawab test 30% tapi dapat tulis sebaris pun masih ilek2 makan choki2..

Rich said...

nyah oi...merasa la kan?

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea