Saturday 11 April 2009

Nasib saya rajin....

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 22:34

bos saya mengeTAG saya lagi..nasib saya rajin..lalalala

1. Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
2nd Episode..
saya memilih nama ini adalah kerana blog ini kesinambungan blog saya yang lame (MY LIFE MY SOUL)..saya saje2 je letak name nih.. 2nd itu juga bukan bermaksud saya bercita2 mahu menjadi isteri kedua atau girlfriend kedua sape2..hakhakhak..motip je tu..lalala… (tapi jadi isteri kedua orang terkaye di dunia nak gak..lalala…gurau jek…)

2.Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://secondepisode.blogspot.com/.. Yela kan..dah blog nye name 2nd Episode.. xkan link nak taruk secondwife.blogspot lak kan…huhuhu


3. Apakah 'method' dalam penulisan blog anda?
method? Saya tulih ikut ape yang saya rasa tak best..ape yang saya rasa best..ape yang saya rase nak sepak..ape yang saya rase nak tinju.. crite pasal secret admirer..(hakhakhak..ini tipu je)..crite pasal diri sendiri la yang  banyak..dah blog saya..xkan nak crite pasal jiran pak sedara saya lak kan..lalala


4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
blog pertama dah di tinggalkan a.k.a dihapuskan…lalala…sebab nye ialah..BIARLAH RAHSIA…

5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

Pendapatan saya tentang LIFE LIKE THIS ni…mmm…blog ni xpenah tgok ianya tanpa kaler..kaler sokmo.. so, comel la blog itu..hahaha

6. Senaraikan 5 orang yang akan anda tag:

Xnak tag sape2..huhuhu


4 NASIHAT:

norzyah_zacksabri said...

i lap u la lina...nasib baik ko xde nawaitu nk tag sesape dh! wakakakaka...

Hamba Ilahi said...

nak jadi isteri kedua????
hahhahha
salam ukhwah
bo selepas c zack.....!

aku seorang Temah said...

hamba ilahi..saya hanya bersenda sahaja..hakhak...

F.Aminurrashidd said...

kih kih kih,, nanti aku tetap tag korang.. jangan risaw.. heheh

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea