Thursday 30 April 2009

AWARD DARI INCIK ABU..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 08:04

Wah2… ini award pertama untuk blog ini… tapi kire kedua dalam arena blogging Fatimah.. lalala.mekasih abu… tapi yang tak best nye..XDE KARPET MERAH pun seperti yang dijanjikan…uhuk2.. tapi xpe.. yang penting name Fatimah dulu abu letak sebagai penerima award..terima kaseh ye abu…lalalala

Kat sini fatimah juga nak menganugerahkan award ini kepada

1.    ANIS

2.    OLIVIA

3.    QELLE

4.    YANTI

5.    FARAH

6.    KILO

7.    CIKEN

8.    ELLE

9.    FIFI

10. ZACK

 

p/s: sesuai untuk wanita sahaja kot..lalala

10 NASIHAT:

handhalah ibnu kamil said...

ala temah.
red carpet tu ada kat d0bi lg.he3.
apa bley buat temah.
sama2 kasih temah.
he3

aku seorang Temah said...

huhu..abu tipu..sib baik tak membawa diri ke kenya..lalala

handhalah ibnu kamil said...

alamak temah.
siyes neh.tak tp0o.he3.
kenya?
jgn la temah.knp tak ke c0ng0 saja?
he3.

aku seorang Temah said...

buat ape ke congo kalo sekarang memg dah kat congo pun abu...lalala

handhalah ibnu kamil said...

Laa.kat congo dah ke?
sampai ati temah,
takpa la.
kawen la ngan 0rg congg0 ya temah!
ha3.

aku seorang Temah said...

hahaha.. buat ape kawen ngan org congo..org msia ramai lg kot..lalala

handhalah ibnu kamil said...

ye ke ramai?
bkn tgl aku,pawez,dan man shj 0rg malaysia.
yg lain suma conggo.ha3.

aku seorang Temah said...

hahaha..siot je abu..kalo tggal 3 tu payah la skit nak memilih..(wah..cam glemer pulak..)

Mizz QeLLe' said...

makaseh..makaseh..heehehee

aku seorang Temah said...

ambik ye qelle..tampal di blog itu bha..

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea