Saturday 18 April 2009

HATI SAYA MAKIN LEGA..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 04:48



Terima Kasih pada Nurul dan Majid kerana sedia mendengar keluh kesah kak esah bersama fatimah..im feeling better..BUT STILL..I DO FORGIVE BUT NEVER FORGET..lalalala



cerita cam tak same lak ngan gambar di atas..FARAH I LAP U WITH KAIN BURUK..lalala..aku rase kite dua nampak sungguh cumel di dalam gambar ini..(pasankan aku?..oh tidakkkk)



ok2..ni la Nurul dan Majid ...

sesi ngan Nurul tadi secara bertentang mate, so agak sukar nak quote..

sesi ngan Majid lak gune kan teknologi JARING FLITE WiFi..

so ade qoute skit yg aku rase best..

"hehe... kang esok aku berehkan"

"***** msti berehkan punye la"

"napela ko x gitau aku awal2"

"laaa... mcmla aku ni org len"

"majid n patimah..."

dan aku agak..kalo di biarkan sahaja..memg sampai grad la nick name aku tu FATIMAH..dan kalo itu berlaku..NURUL, MAJID dan yg terbaru FARHANA juga bakal lekat name itu..kalo aku kene sorg tak aci le..

4 NASIHAT:

fifie said...

nape x de fifie, F jugak wuaaa....

aku seorang Temah said...

yele2..entry2 berikutnye aku letak name ko eh..

olsenwilliam said...

hehehe...fifi xde...jgn jeles tau...oly ade...

~fara busyuk~ said...

hehehe...
trharunyer chief ltk pic ak edit..huhu~~
i love u chief..
muahx!

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea