Sunday 19 April 2009

A.S.M.K DALAM KENANGAN

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 02:56


Assalamualaikum..hari ini fatimah sudah kembali ingin menulis lagi di dalam blog ini walopun tempoh hari fatimah ade sedikit merajuk dan mahu lari ke selatan Congo untuk menetap di sana kerana berjauh hati, limpa dan usus kecil dengan peminat2 industri blog tanah air dan mahu meninggalkan dunia pembloggingan ini..


MySpace

tapi apakan daya, fatimah rasa industry blog tanah air yg tenat ini masih memerlukan blogger amatur, pemalu dan yang mengamalkan budaya timur seperti fatimah.. oleh itu…hari ini fatimah kembali lagi.. tapi kalo besok2 tu fatimah ade macam ade ura2 mahu merangkak ke timor Leste pula, jangan la anda sume khuatir kerana fatimah tipu je tu..lalala..



MySpace



Okey la..cukup la tu introduction yang memualkan dari fatimah itu.

MySpace


(tang mengamalkan budaya timur ngan pemalu tu mesti ramai yg nak kuar isi perut..hoi2..aku memg pemalu la..lalala..)..




MySpace



fatimah sebenarnye ketika ini di dalam mood untuk membuat konklusi tentang A.S.M.K hari tu..Bos ngan cikgu Man dah buat opening dan semasa program..dan di sini, dengan sesuka hati jiran pak sedara fatimah, fatimah ingin membuat CLOSSURE..heee~~




MySpace


untuk makluman hadirin dan hadirat yang berada di rumah masing2 sekarang, A.S.M.K ialah singkatan kepada ALUNAN SUARA MELODI KITA.. ia bukanlah singkatan untuk ANGKAT SAMPAH MASUK KERETA dan ianya juga bukan sama sekali singkatan kepada AKU SEPAK MUKA KAU..


MySpace


A.S.M.K ini ialah program gilang gemilang yang sudah semestinya di adakan di Arena Of Star Genting Highland kalo ade duit berguling2 macam tenggiling ke kaki bos.. oleh kerana tidak ade duit yg berguling2 atau yang bergimrama ke kaki bos, makanya A.S.M.K ini diadakan di Dewan Rahman Talib sahaja..ini kire ok lagi nih.. kalo tak pat tempat juga, DATARAN UTAMA MAMAK TAMAN BAHTERA bakal menjadi pilihan kami untuk melaksanakan program..

MySpace


DRT ni ok la..yang tak okeh nye ialah suhu aircond dia yang rasenye seperti berada di Kutub Utara sedang bermain sep sep sep tom tom tom dengan beruang2 kutub di sana.. sejuk siol.. tmbah lak luar ujan rintik2..(..laut bergelora..emak bagi seposen..ayat bg seposen....- lagu kegemaran fatimah ketika zaman jahilliah).. sesak dada di buatnye.. sib baik la selaku paparazi (....mungkin mamarazi) yang memerlukan fatimah untuk tawaf dewan itu secara berulang-ulang-ulang-ulang kali, kadar kebekuan minda fatimah berkurangan..hee~

MySpace

Tentang masalah, dugaan, rintangan, rintangan angin yang kami hadapai ketika program malas la pulak fatimah nak crite... kalo fatimah cerita juga, mungkin pada tahun 2020 ketika negara kite yang tercinta ini sudah berwawasan (wawasan la hendaknye..) pun belum tentu lagi fatimah akan abeh bercerita..lagipun..cikgu man ngan bos fatimah dah crite dah..

Oleh itu..sini Fatimah nak mengutarakan sesuatu iaitu..ini dari sudut pandangan ke timur Fatimah..sudut pandangan orang lain Fatimah xmoh amek tau..lalalala


ASMK: ANTARA YANG BEST DAN YANG KURANG BEST (Fatimah tak kate tak best..cume agak kureng sikit di situ..)


Yang best:

1. Fatimah rase best sebab dapat masuk team Publisiti n Media

(kejenye bukan mencari publisiti untuk diri sendiri ye..huhu)

2. Fatimah rase best sebab dapat din ngan man sebagai teammate..diorang berbakat dalam hal masing2..juga berbakat dalam mengabihkan bajet untuk team nih.. (beli barang2 cukup2 je RM50..)

din ngan man


3. Fatimah rase best sebab bos fatimah x emo, pandai buat kerja dan bukan pandai bg arahan je.. (ehem2..bile nak banje bos? Puji baik punye nih..).

yb Machang in the making


4.Fatimah rase best sebab melalui A.S.M.K, fatimah kenal ramai kawan2 baru...

5. Fatimah rase best sebab fatimah selesa bekerja ngan sume ahli kumpulan fatimah..

6. Fatimah rase best sebab fatimah tak perlu buat kerja2 berat seperti buruh binaan kerana keje Fatimah cume buat banner, ngan amek video je..


7. Fatimah rase best sebab mase buat banner, ahli umah 3-6-7 ngan olivia tolong gak.



ala tomey2..


8.Fatimah rase best sebab fatimah rase banner itu cantek, dan ada gaya, mutu dan ramu..(..dan keunggulan la..hahaha..)

9. Fatimah rase best sebab dorang berjaya ”sumbangkan” semua lagu2..



“penyumbang” lagu paling glamer

10.Fatimah rase best sebab A.S.M.K dapat sambutan..hampir 200 ribu orang memenuhi dewan..(pastu mati sebab tak cukup oksigenn..)..hehehe..xde la..kumpulan kuliah dalam 200 lebih je..tapi yg datang lebih dari itu..

11. Fatimah rase best sebab SESETENGAH ahli kumpulan rajin dan tau ape yg dorg perlu buat..


12. Fatimah rase best sebab lepas A.S.M.K, ade orang yang sebelum nih tak penah tegur fatimah alih2 lepas A.S.M.K ni dia tegur fatimah..hehehe..mungkin dek kerana muke fatimah je yang salu display sekitar majlis itu kot..lalala..yela..nak maek gamabr..mesti la gerak2..jalan2..xkan nak guling2..

13. Fatimah rase best sebab xsangka kevin, man, sanjay nih pandai nyanyi..siyes best..


14. Fatimah rase best sebab ade penari yang sudi menari tanpa bayaran..kalo nak bayaran, Fatimah akan pesan kepada bos untuk hanya mengirim Utumanis sahaja kepada penari2 tersebut..hakhakhak..




cadangan hadiah kepada penari..hahaha




15. Fatimah rase best sebab FIRST TIME TGOK YANTI PAKAI KEBAYE..cunnye kawan ku ini..NAK SIGNNN!!

16.Fatimah rase best sebab mee goreng malam tu best..



PALING BEST DI ANTARA YANG BEST


“Fatimah rase best sebab melalui A.S.M.K, fatimah kenal ramai kawan2 baru...”



Yang kurang best:-

1. Fatimah rase kurang best sebab sorang teammate always M.I.A a.k.a missing in action..sebabnye..no komen..huh!


2. Fatimah rase kurang best sebab sebelum nih Fatimah kene g camping kat Sg Samak..huh! xpat mandi


3. Fatimah rase kurang best sebab ko-ko ari ahad pon ade..APEKAH???


4. Fatimah rase kurang best sebab malam tu ade teknikal prob..huh! lagi



5. Fatimah rase kurang best sebab ade ahli yang kurang rajin ( Fatimah tak kate diorang malas..)

6. Fatimah rase kurang best bile dengar ayat “…..budak tesl tu….” Cakap la “…budak comel tu..” ke “..budak cantik tu…” ke, sedap la sikit tlinger dengor nye..

7. Fatimah rase kurang best sebab Makan mee goreng xde sudu..sudu M.I.A juge





8. Fatimah rase kurang best sebab tugas Fatimah sebagai mamarazi di ganggu oleh paparazzi dan mamarazi yg xde kaitan..

“hello..fatimah crew ok..jgn nak kaco frame Fatimah..”


9. Fatimah rase kurang best sebab DRT sejuk gile babas

10. Fatimah rase kurang best sebab x dapat amek gambar semua ahli kelas pasal sume pakat2 kejar bas sebelum sesi mengemas tamat..huh! sekali lagi



11. Fatimah rase kurang best sebab ade ahli yang sebuk buat asgment ketika orang sedang membanting tulang menjalankan program..



12. Fatimah rase kurang best sebab bile gambo banyak tak jadi

PALING KURANG BEST DI ANTARA YANG KURANG BEST

“Fatimah rase kurang best sebab bile gambo banyak tak jadi”


Uhuk2..

...oleh itu..tamat la sudah A.S.M.K..

uhuk2..lepas ni meeting dengan buku je..
xde la setiap slase sik meeting kat foyer blok 3 nih..lalaa





















32 NASIHAT:

juz kawaii said...

apekah?????
agak skiiit chipp letak gambo tu..
malu weyyy!!!
xtahan kaki tu..(pesal xrop jek)
nmpk gler budaya ketimuran berkaki ayam gituu..ahahahaks!

yg penting..MALUUUUU!!!(blush2)

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

hahaha....
fatimah ni...
gaya blogging yg serius lawak...
lama aku x dengar style ni...
ingtkan ASMK tiada dlm kenangn ko..
skarang br wat..
xper...
thnks 4 putting my picture inside my blog....
fatimah mmg beshhhhhh!!

aku seorang Temah said...

Yanti...memg niat fatimah pun nak letak gmbo yg nampak kaki tu...fatimah kan mengamalkan budaya timur..jadi gambar xpakai kasut tu kan ala-ala timur..so, kene la tu..lalala..bile nak dapat sign ni?(bertanya sambil mengelip2kan mate)

aku seorang Temah said...

fatimah memg saje je nak buat clossure..dah cikgu man ngan bos dah buat opening..bior la fatimah nih buat penutupnye..lalala

F.Aminurrashidd said...

kih kih kih.. Fatimah2x.. aku dah terguling2x ketawer dah biler bacer entry td.. cadangan Utumanis tuh akan dipertimbangkan.. ngeee~

aku seorang Temah said...

bos pun terguling2 ke? terguling2 macam tenggiling ke bos..lalala..
bos, cadangan nak jadikan utu sebagai hadiah tu okeh dah bos..gempak tu kalo utu jadi adiah.hahaha

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

looor..
x prasan lak si Yanti da Mariah wannabe 2 x pakai kasut...
hmmm....

aku seorang Temah said...

ape nih cikgu..g la pakai spek mate ikan tu..baru nampak..lalala

♥ elle ♥ said...

hahaha aduyaa,,
klaka siot blog ko nie...
nt ak gelk weyh...
hehehe..
fatymah sgt klaka laa..
leyh jd miz world nie..
sbb judges mst ske kt fatymah y cute n klaka nie..heheh

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

hahaha..
cikgu x tengok kaki orang...
kalau wjahnyer pun dah memikat...
xde maknyenyer nk tgk tmpt len..
(huhuhu.. alalalalalala cak....)

aku seorang Temah said...

ceh..."wajahnye pun dah memikat?"

APEKAHH???

aku seorang Temah said...

bubu..terima kasih atas pujian itu..fatimah suda mau pingsan di sini..lalala

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

cik fatimahh...
jgn meng'skandal'kan aku...
nononono (sambil gerak jari telunjuk)..
anti gosip.. more news...
hahaha....

aku seorang Temah said...

ko buat gosip liar kat aku xpe,, siap letak kat blog dia lagi...gilak pa kau? kang org melabel aku, aku pijak ko man

handhalah ibnu kamil said...

fatimah.
adakah aku lewt utk komen?

tapi aku mmg sakit limpa baca komen fatimah ini.

lwak seh...

aku seorang Temah said...

abu..baru la ko jenguk2 blog aku kan..sumbung la ko..tau la banyak dapat award..lalala

handhalah ibnu kamil said...

uik.
tidak ba.

nanti aku bg award sama fatimah satu ya.
hahaha.

lama dah aku baca entry ini.
tapi tak dapat komen aritu.

hehehe.

fatimah2

aku seorang Temah said...

abu..jgn lupe bg award grand2 sikit..kalo leh buat majlis khas ye..hahaha..

handhalah ibnu kamil said...

uik key.

ok. tunggu ye fatimah.

nanti aku bg.

hak3.

siap red carpet lagi.

aku seorang Temah said...

ko jgn mohong bu..xde red karpet..aku bawa diri ke kenya nanti...lalala

handhalah ibnu kamil said...

kenya?

ala uganda kan ada.
kenapa tak pi situ?

nak try buat fatimah lari ke kenya lah.

hahha.

aku seorang Temah said...

abu..ko memg..ko tak suke ke aku duk kat mesia nih abu? tu yg ko nak aku ke kenya atau uganda nih?

handhalah ibnu kamil said...

buakn tak suke.

nak try je..

mana tau ko dapat pi sana,

bleh jga ko ngajar bdak2 d sana.

kesian lak aku.

hehhee.

aku seorang Temah said...

tu ar abu..rancang nak posting sane gak..tunggu kalo2 laki aku sok menteri pelajaran..leh aku suh dia ejas aku posting sane..lalalla

handhalah ibnu kamil said...

baguih2
niat yang suci murni.

aku seorang Temah said...

hehehe..murni? ingat lak aku ngan iklan MINYAK MASAK SERI AJI:SUCI DAN MURNI..hakhakhak

handhalah ibnu kamil said...

dish3

lapar weh.

nak cari makanan.

tu la ko sbut sal minyak masak.

kan aku dah lapar.
hahaha.

aku seorang Temah said...

nak cari makanan ke abu? okeh je.. kuey tiaw goreng ngan milo es 1 eh? cepat skit abu..lalala

handhalah ibnu kamil said...

uik.

dunia dah tebalik.

patutnya puan fatimah yg buat kuey teuw kat saya ok.

hehehe.

aku seorang Temah said...

hehehe..lek la abu..dunia dah liberal skrg..xde lagi gender bias

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

hahaha...
tidak mahu...
olo..
bende dah settle...
kira win win r nih...
ok... cik fatimah...???
hehehehe

aku seorang Temah said...

xdenye win2..kalo aku terdengar ape2 label pasal aku, ko kene tggjwab

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea