Saturday 28 March 2009

WE HATE PINK BUT WE WEAR PINK..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 04:53

hahahaha.. i dont know why.. before this, pink ialah colour yg paling aku tak suke.. bukan tak suke sahaja..aku akan elakkan diri aku terjebak dengan kePINK2an yang berada di persekitaran..begitu juga dengan kawan baik saya ini..beliau ini dulu rasenye tak minat pink..tetapi seperti saya, warne pink nampaknye kini sudah meresap..badi apakah ini..hahahah..PINK......TIDAKKK!!!! untuk pengetahuan semua..beliau kini EMCEE GLAMOUR kat UPM..kire sekarang tgah saham melonjak2 la.. saya berbangga dengan beliau.. saya kenal beliau nih mase form 6.. tapi orang kate, mase tu bukan ukuran untuk menjadi kawan baik.. beliau nih agak sewel2 skit..saya punye kesewelan pun ape kurangnye.. kami selalu melakukan kerja2 yang agak kurang berpekdah semasa sekolah dulu..antaranya ialah menganyam ketupat secara berjemaah dan banyak lagi.. kami ni kunun2 dulu nak la masuk 1 U yg same..tetapi apekan daya, saya mendapat UPSI, beliau di UPM..walopun di pisahkan oleh faktor geografi, aktiviti menganyam ketupat secara berjemaah tetap berjalan seperti biase..hehehe

5 NASIHAT:

the snatcher said...

Astagaa...
kita da jadik LEGALLY BLONDE wannabes ni,A.J...
hahaha..

aku seorang Temah said...

cam bese la.. hahaha.. tapi bak kate ko.. kite ni bile pakai pink ade muke2 "glory" tuh..hahahah.. "glory" pasal ape, hanya kite je yg tau..lalalal

the snatcher said...

aikss..
x nyabor ko yea...
hahaha..
aku juga begitu..
(krg man bace,dia ingat bukan2 plak..hakhak..)

rubi @ cawan2 said...

aku suka pink~
ahaks..

aku seorang Temah said...

aku tak suke pink:-"

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea