Tuesday 24 March 2009

IMPORTED POST 3

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 18:07
11 MAC 2009

8.55am

saya mendapat kol dari olivia. beliau berkata bahawa kelas Dr. cancel. saya berasa sangat gumbira dihati. hehehe..ketika ini nasib malang saya lom sampai lagi..maklum la nek ayam, lambat la sikit sampainya...

10.15am

saya rasa mata saya sudah kelip-kelip..mungkin mata saya memerlukan rehat selepas seharian membanting tulang di sawah..saya mahu tidur..dalam hati saya berkata,

"eh..nak tidur la jap..baru pukul 10..kelas kul 2..tido barang sejenak dua apedehal..nanti kul 12 bangun la.."

saya pun tido...emmmm...best nye tido..nikmatnye...

1.37pm

ha....nasib malang saya sudah sampai..mungkin ayam td menggunakan engin evo3...saya ter jaga dari tidur pada pukul 1.37tgahari.. "adoyai"..saya berkata seorang diri.. saya berasa panik dan cemas.. perasaan cemas saya lebih cemas dari keadaan pengantin perempuan yang hendak bernikah (ape aku mencarut nih).. tapi saya masih cool,masih bersikap anggun.. wanita professional macam saya mesti bersikap anggun tak kira ape keadaan.. selepas siap semua acara bersiap, saya pon berjalan sopan2, turun lif dan terus menuju ke minimart (sudah lambat tapi masih sempat membeli belah..ini memg ciri-ciri wanita anggun dan professional)..selepas membantu meningkatkan kewangan kolej ( membeli di minimart), saya meneruskan perjalanan yang sopan itu ke stesen bas...panas ketika ini..saya pon membuka payung saya yang berjenama mahal itu..huhu.. "cair make up mak ni nyah..." kata saya di dalam hati...

sesampai sahaja di kelas, Miss maria yang comel bermate coklat itu sudah ada di kelas..saya, seperti biasa, dengan gaya wanita korporat, saya berjalan menuju ke tempat duduk saya..huhuhu

12 MAC 2009

4.10am

"kak fida..tetibe kite rase ngantuk lak..nak tido..tapi takut terlajak.."

"tido je la..kunci la jam tu nanti"

"nanti kalo terlajak jugak camne? dah la dr.ikhsan tu kejam dalam diam."

"xpe..bangunnye nanti tu"

saya pon tido..enak nye pagi ini..sejuk je..bestnye bergulung dalam selimut....

JENG..JENG...JENG...
Anda mesti tau kan ape jadi pada saya??

SEKALI LAGI SAYA TERLAJAK TIDO..
TERLAJAK KETE MERC, BOLEH REVERSE, TERLAJAK TIDO, KENE TEMPELENG NGAN DR IKHSAN LA JAWABNYE..

budusnya saya..bangun-bangun je saya lihat jam di laptop SUDAH PUKUL 7 PAGI..kelas kul 8..abah eh..leh semapt ke nak siap nih..
kali ini, perasaaan cemas yang saya rasekan sudah melebihi had laju yang ditetapkan..sehingga ia menghalang saya untuk bersikap anggun.. kali ini saya betul2 kelam kabut..
ambel towel dan ape2 yang patut terus ke toilet(sib bek xde orang wey)..mandi ala kadar je..saya bersiap juga dengan pantas..xsempat dah nak sapu2 krim ke ape..maskara pon xde maknenye nak pakai...pakai bedak sikit ape yang patut, pastu siap pakai tudung dan bergegas ke bawah..
dan nasib malang saya tidak berakhir di situ.....

8.15am
DR.ikhsan bagi kuiz..apakah yang saya perlu mencarut di kertas A4 itu..adoyai..ini lah padahnya kalo kite malas membaca dan mengulangakaji pelajaran di rumah..saya berasa sangat sedih...ketika orang sibuk menulis jawapan, saya hanya sibuk melukis org lidi di dalam note book saya..sudahlah mood sudah menjadi kacau kerana bangun lambat+tak pat make up, kene lak jawab kuiz..terus terang saya katekan, saya hanya jawab 2 baris je..tu kompem la kosong tu..




DEMIKIAN LA CERITA PASAL NASIB MALANG YANG SAYA TEMPAH SIAP2 PAKEJ UNTUK 2 HARI INI..

0 NASIHAT:

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea