Thursday 26 March 2009

TAG DARI BOS PEMADAM

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 00:55

10 most important things yg aku nak masa besday aku adalah.. (Things?? Orang ke ape2 ke,

 xleh ke??)


1)Aku nak DUIT 8 GUNI (duit betul2 ye..mukan duit yang gune untuk game monopoly

 itu..tidak..tidak)


2)Aku nak MERC COMPRESSOR (sape la yang nak bagi ni ye..)

 3)Aku nak
Canon Digital Rebel XT 8MP Digital SLR Camera with EF-S 18-55mm f3.5-5.6 Lens (Black) (sape nak bagi yang ni nih????)


..oo jgn lupe..aku nak external flash ngan Canon EF 75 300mm f 4 5.6 III USM Telephoto Zoom Lens skali..

4)Aku nak MANSION



5)Aku nak PULAU SELUAS 20 EKAR SEKURANG2NYA kat laut carribean 
 


6) Aku nak JET PERIBADI JENAMA CONCORD


7) Aku nak DOKTOR PERIBADI, JURURAWAT PERIBADI DAN JUGA BEBERAPA PEMBANTU RUMAH



8)Aku nak PEGI KE NEGARA-NEGARA AFRIKA



9)Aku nak BANGUNAN SEKOLAH SENDIRI


10)LAST BUT NEVER THE LEAST, Aku nak KEREDHAAN DARI YANG MAHA ESA

 
mesti korang kate aku ni  demand lebih kan????

Ni aku nak buat add on skit pada tag nih…Ape yang aku nak ni sume bersebab.. aku nak DUIT 8 GUNI bukan saje suke2 nak joli.. aku nak gune untuk bina BANGUNAN SEKOLAH SENDIRI dan  MANSION di PULAU SELUAS 20 EKAR SEKURANG2NYA KAT LAUT CARRIBEAN. Dengan mengunakan JET PERIBADI JENAMA CONCORD, aku nak PEGI KE NEGARA-NEGARA AFRIKA untuk mencari kanak-kanak yang homeless dan tidak dapat ke sekolah untuk di tempatkan di sekolah yang aku bina kat carribean tu.. penginapan diorang adalah di mansion itu. Aku tak cari kanak-kanak malaysia nih bukan menganaktirikan rakyat sendiri, tetapi rakyat malaysia nih masih cukup makan tapi usaha je mereka xmoh.. di tempat itu, aku juga akan sediakan DOKTOR PERIBADI, JURURAWAT PERIBADI DAN JUGA BEBERAPA PEMBANTU RUMAH untuk membantu aku menguruskan kanak-kanak kurang bernasib baik itu..kesihatan mereka juga aku akan jaga sepenuhnya kerana kite sume pon tau yang kat negara afrika tu memg banyak gejala-gejala penyakit. MERC COMPRESSOR yang aku nak tu aku akan gunakan sebagai pengangkutan dari penthouse ke sekolah.. ini supaya mereka lebih selesa..lagipun selame nih, mereka dah penat dok jalan kaki tgah panas kat afrika tu..tanpa kasut lagi..so, merc compressor tu biarlah digunakan sebagai ”bas sekolah” mereka.. Rasenye...mesti banyak kenangan2 manis semasa mereka di pulau itu, so Canon Digital Rebel XT 8MP Digital SLR Camera with EF-S 18-55mm f3.5-5.6 Lens (Black) dan Canon EF 75 300mm f 4 5.6 III USM Telephoto Zoom Lens akan aku gunakan untuk merakam saat manis itu.. semua ini aku nak buat bukanlah nak nunjuk2..tapi aku cume mahu mendapat Rahmat dan  KEREDAAN DARI YANG MAHA ESA..
 
   
                                           
++++sekian++++

 

Hahaha..xde nye sekian..lum tag orang lagi...
Anis, dengan bangganya aku nak tag ko..
Dok, kilo, izz, ciken..tu pun kalo korang bace blog kite nih..kite nak tag korang jugak..jawab..jangan tak jawab..hahahah
 
 
 
 

 

0 NASIHAT:

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea