Tuesday 24 March 2009

IMPORTED POST 6

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 18:10
ni ade sikit petikan dari blog man..actually malas nak type n crite balik..so disebabkan man dah tulis..aku just preview je la kat sini semula..ni ape yg man tulis..

AKSI ROMANTIK DI LIBRARY
Waduh2...Pertama kalinya dalam sejarah hidup aku...Aku lari dari bau bahan terbakar...Huhuhu...Ku sangka plastik, rupanya besi...Hmmm... tetibe jer hari ni aku rasa akulah antara yg bertuah dapat menjadi sebahagian dari aksi-aksi cemas dlm library...By da way... thnks 2 God coz all save... i don’t know what happen actually. We just been ask to get out from da building. I with my fren, AJ... hmmm... mcm sedang menjadi pasangan dlam Explorace. Namun, apakan daya, pasangan Steph n Tony telah memenangi larian itu dulu...Ah, whatever... mengarut dah ni...2 jer aku nk citer... first time i smell something burn inside da lib. Hope not the books. My first impression ‘bout da alarm... hmm... bukannye fire drill. Ala, xkan bainun ni leh terbakar. Maybe loceng 2 rosak kot... nasibla si AJ 2 yg pikir positif. Aku g tgk kat tangga, hah... berduyun-duyun orang turun. Ish3...Nasib x hangit...Maka... aku pon balik....Menunggu saat2... Untuk aku pergi semula ke lib..... 2moro...Nak g tgk PREMIERE .. SIFU N TONGGA jap. Chow...

p/s: EH... ADEGAN LARI2 ANAK SEWAKTU KEBAKARAN MEMANG ROMANTIK, KAN? MACAM DLM FILEM.. HEHEHEHE

ni aku lak tulis: aku malas la..di ambang kemalasan..so man..thanks for the cooperation..ko jgn saman lak aku publish ko nye content ni..huhu

0 NASIHAT:

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea