Tuesday 24 March 2009

IMPORTED POST 4

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 18:07
adoyai..

nasib malang saya nampaknya xmo meninggalkan saya..



pagi saya bgun pagi, hujan rintik2 sedang berlaku..kesinambungan hujan yg agak deras malam td..saya rase malasnye nak bangun..nak bergulung je dalam selimut nih...
tapi disebabkan semangat yang kental untuk ke kelas multimedia, saya pon bangun gak la...
lepas siap2 sume... ( arini banyak mase nak mekap..yeyye)..saya pun turun la..hujan masih rintik..saya juga tidak lupe membawa sweater kerana risiko untuk mati kesejukan di makmal IT itu sangat tinggi..suhu aircond itu sangat rendah..macam berada di kutub utara rasanya kalo berada didalam itu, lagi kalau hujan2 begini..alamatnye menempah maut la kalau sengaja tak bawak sweater..
perjalanan dari kolej ke kampus ok je..berjalan dengan jayanya tanpa sebarang masalah lalu lintas..
sesampai di kampus, saya pon berjalan seorang diri menuju ke bangunan makmal..makmal IT itu terletak di tingkat 3..adoyai..malasnye nak naik tangga..tp kalo tak nek tangga, nak naik ape lak kan..bukan ade lif pon.. (mane nak dapat bangunan 4 tingkat nak ade lif..senget ke ape ko ni azlina..)..saya naik la tangga tu dengan hati yang sebal..jam menunjukkan pukul 9.55 pagi.. "mesti dah ramai org kat kelas nih"...

TAPI....ape yg jadi sebaliknye..kelas xde orang...senyap...sunyi...
mane org sume nih...saya pon msg din..

"din, ko pegi kelas tak?"

tp hampes kelapa, din mesti tido lagik..dia tidak menreply pon msg saya..
mentang la ujan..sejuk..tido xbangun ko ye din..

xpe2..saya tunggu lagi..
sehinggalah pukul 10.30 pagi..
ok, saya pon membuat konklusi yang kelas xde..
pasal saya pon lupe nak tengok portal sebelum pegi kelas td..
adoyai..

dengan rase sebal di hati..saya pon balik...
sedih..
sampai di kolej, saya pon pegi la tgok portal...

"kelas ganti pukul 11pagi-1petang"
apeke malang benor nasib saya.. senget tol la..

pastu din send sms..begini bunyinye..

"Adus cip, aku lupe la plak... (alasan je din nih. padahal cam aku tak tahu je dia tido tak bangun) korang tgah wat pe 2?"

saya menreply kepada dia

"aku pegi pkul 9.55..aku tggu smp kol 10.30.tp xde org..pas2 aku balik.aku tgok portal,rupenye kol 11.aku pun xg"

dia balas reply..kali ni msg dia memg hampess..sehampes2nya..

"hehehe...2 lgi la lucu kekeke"

hampess nye din..sekeh kang tau la..




APE KEBEJADAHANNYA SEMUA INI????? 

0 NASIHAT:

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea