Wednesday 28 October 2009

MAJLIS PELANTIKAN SEBAGAI AMAH-AMAH SEDUNIA

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 22:05
tadi...setelah...bertarung..dengan..perasaan..otromen..taro...yang..menghalang...aku..
dari..mengupload gambar..

baru..lah..selesai..aku..mengupload..gambar..DORANG..time..MAJLIS..PELANTIKAN..
AMAH-AMAH..SEDUNIA..tadi.. (sila..abaikan..keGRAMATISan..ayat..ini..sekian..mekasih...)

dorang..nampak..sungguh..sopistikated..dengan..berbaju..kebaya..kain..keras..ciptaan..khas..JAKEL...
(siyes..tak..tipu..) untuk..PERSATUAN..AMAH..AMAH..SEDUNIA..

enjoy..la...gambar..dorang..jangan banyak komplen..nape gambar..aku..xde..
pastu..jangan..komplen..ngape..gambar..pecah..pecah...
aku..dah..kecikkan..tu..yang..pecah2..kalo..aku..tak..kecik..kan..
tahun..depan..pun..tak..dapat..post..entry..ni..
jangan..komplen..tahu...???
nanti..aku..tomoi..sorang..sorang..paham..ke..tak...???


anim..ayu..anis..mastura..su..
mula2..tengah..ngompat..bile..arah..lens..trus..posing..bagus..bagus..



su..kak liza (bini..orang)..lia..(bakal..tunang..org)..farah..kasmah...
posing2..ala..ala..stewardest (betul..ke..eja..??kalo..salah...sile..lempang..aku..10..tahun..lagi..)


orang..yang..pertama..serta..orang..yang..terakhir..ialah..makhluk..paling..menjengkelkan..
hidup..aku..semester..ini..sekian..terima..kasih...


gadis..tiga..orang..serta...satu..mak..orang..di..belakang..sane..sebelum..gambar..disnap..
sebenarnye..tengah..gelak..gelak..tengok..instruktor..gagap..gagap..bace..persetiaan..
semasa..lens..di..arahkan..pada..mereka..tibe..tibe..membuat..muka..comel..x..bersalah...di..situ...


sila..tengok..muke..instruktor..itu..muka..beliau..sangat..cuak..
(dalam..hati..aku..: siap..kamu..aku..ngadu..pada...pesuruhjaya..)
p/s: sila..selak..selak..entry..lepas...

mastura..dan..pesuruhjaya..maafkan..saya..puan..saya..lupa..nama..puan..tadi..balik..termakan..
semut..sekilo..cicah...coklat..


ber..sama...instruktor..KE..SA..YA..NGAN..S..E..M..U..A..





dah2...xde..xde..jangan..scroll..lagi...






sila..abaikan...DOREMOn..itu...(yang pakai spek)

ini juga..





dah..dah..pergi..bacer..buku..saner..
sekian...mekasih....






15 NASIHAT:

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

weyh.. chip
bajuo dah macam yg samurai pakai...
fulamak..
tangan ko xde.. atau aku x nampak..
lalalala..
tapi cantik baju ni... macam nurse..
(sambil sengih2)

aku seorang Temah said...

lengan aku panjang benor la..
pastu kan..lengan tu besor...leh masuk dua tangan aku dalam tu..
kat bahagian ketiak pun besar..leh tinjau ketiak dari lengan baju tuh..

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

haha.. papepon.. okla..
cume lengan 2 je panjang sangat

F.Aminurrashidd said...

baju nie, dulu aku cakap baju akak yg jd ketua waiters kat Garden Deli, pastu baju pramugari, pastu baju amah2x sedunia la yer.. kih kih kihhh.. aper pun, uniform UPSI memang byk aku x puas hati.. merujuk seluar ketat di situ yerr.. heh

aku seorang Temah said...

xpe2...nanti balik umah mintak tolong mak aku pendekkan.. :)

aku seorang Temah said...

tadi an..mase balik..ade 2, 3 org lagi kawan aku..baju sume sepesen..pastu ade org tegur

"eh..ni dari kolej kejururawatan maner??"

jadi? ape perasaan aku time tuh?

et said...

haha..nmpk cam sgt berat je bju2 tu..huuu~~

aku seorang Temah said...

et: 100 markah untuk tekaan anda..

(wuwuwuwuw..nanges jap)

♥ elle ♥ said...

HAHAHA
GLE BGG ORG WAT BJU KORG..
BJU KO BKN KBAYE DH WEYH...
DH MCM BAJU SAMURAI..
SIUS..
HUHUHUH

handhalah ibnu kamil said...

hahahha.

rasa nak gelak guling3.

ko ke tu temah?

aku seorang Temah said...

(_~_) menunduk sambil mengerutkan dahi..

the snatcher said...

hakhak..
sib bek mak ko x nengok lg baju ko nih..
leh sakit bijik mata beliau tgk baju anak dara dia yg tak dibuat dgn betul ni..
xpe2..
balik nnt, mak ko sbg tukang jahit profesional,akan alter baju tu..



P/s: tambah la labuci2 sket..baju mantop! Ngeh3..

Anyway,baju amah2 sedunia ni leh gak di'a.k.a' sbg baju SUMPAH2 SERANAH AMAH2 SEDUNIA..(merujuk kpd panggilan telefon ko kpdku tempoh hari..hehe)

Nidza said...

ni baju pandu puteri kan?
rindunya...nak patah balik zaman sekolah...pakai baju tu balik dan nyanyi kodok ngorok...


lupa pulak...salam perkenalan...

aku seorang Temah said...

anne: tau xpe..ni sume kes 2 minggu for 20 pasang baju la ni..tu yg jadik gini...

kak nidza: salam perkenalan juge..
wondering macam mane kak nidza leh sampai page kite yg tak populer nih

Nidza said...

saya ni suka baca blog...silent reader katakan...tp tnagan tu gatal jer nak mngomen...

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea