Wednesday 21 October 2009

AKU SEBENARNYE TAK TAU NAK UPDATE PASAL APE SEBAB MINGGU INI MINGGU MARAH-MARAH SEDUNIA..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 22:03

Aish.. pasal ampaian (which is sangat la mempanaskan ati dan sanubariku)..ok case close..

Malam hari tu..sambut besday..ok fine..yang tak fine nye bile tepung gandum yang elok di buat cekodok di baling merata2 sekitar depan rumah dan tangga (umah aku tepi tangga)..abeh kasut, slipar, sandal aku kene tepung..grrrr..okeh2..aku sabar..another case close..

Case2 yang tak selesai sejak dari mule serumah dengan mangkuk cap kaki tiga ini ialah berkenaan KESUKEHATI IBU BAPAAN dia mengajak teman2 satu kursus berpesta di meja makan kat hall umah.. bile di sebut pesta, tentu la bunyi yang dihasilkan sungguh hampagas..kamu semua bayangkan sambil tutup mate…ade 6 orang kat meja makan..ade 4 bijik laptop yang mengeluarkan pelbagai jenis irama dan lagu..ade 6 bijik molot yang duk berborak tah ape2..ok..cube bayangkan pula, bunyi itu diadun sempurna di halwa telinga anda..”sangat best” bukan?

Jadi..persoalan aku sekarang? Perlukah aku update blog semata-mata nak crite pasal crite yang menyakitkan hati dan salur pernafasan ini?







4 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

perlu.. dan upload sekali muker mangkuk cap kaki tiga itu.. hahaha leh aku kenai.. hihihi

et said...

ape salah eh bcrite..kalu kat cn ley lepas rse2 itu..kan2? ^^

aku seorang Temah said...

ko nak suh aku berpure2 bergambar kenang2an ke ngan dorang pawez???

et: kalo camni selalu leh sakit modula oblongata la..adeh

juz kawaii said...

citeee~ baru kami tau ape cite hangat terbaru dari chipp~ hehe!

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea