Saturday 24 October 2009

Anda sangat BERTUAH apabila PEGAWAI PT*** itu ORANG KAMPUNG ANDA..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 16:02

Ngeh2..hampir semua daripada anda mesti pernah merasai pengalaman yang sungguh BEBOLA IKAN semasa berurusan dengan pihak PT***.. sehinggakan anda merasa sungguh TOMYAM AYAM dengan pihak tersebut.. ada juga antara anda semua yang sudah tidak dapat mengawal emosi CHICKEN CHOP yang begitu membara dalam diri sehinggakan berura-ura mahu meCHAR KUEY TIAWkan pegawai-pegawai itu.. hal-hal yang sungguh BARBEQUE itu memanglah sangat mendukacitakan anda, tok nek anda, tok wan sekeluarga dan juga jiran tetangga..tetapi selaku artis reality ternama, anda haruslah tidak mudah mengalah dengan segala MEE GORENG, BURGER DAGING KAT GREEN C dan juga ROTI CANAI BANJIR yang anda hadapi..bak kate moyang saya yang sedang honeymoon di Kenya.. TIADA SAKIT, TIADA DAPAT..

Tetapi..pada hari ni..anda sangat bertuah kerana rupa-rupanya pegawai PT*** yang bertugas di Kaunter Semakan dan Penyerahan itu ialah ORANG KAMPUNG ANDA…clap clap clap..cuba anda bayangkan..anda yang sedang neves MENTEGA KACANG kerana risau borang anda diKENTANG LENYEK sekali lagi seperti dulu tibe-tibe bertemu dengan ORANG KAMPUNG yang juga merupakan ORANG YANG GILE2 BANGKAI PENTING dalam menentukan lepas atau tidak borang anda itu..ORANG KAMPUNG ANDA itu juga pabila bertemu anda, tetiba beliau menjadi sangat peramah dan anda enak berbual dengannya dalam loghat noghoie anda tanpa menghiraukan orang lain…ha.ha.ha.ha.ha. pasti lega bukan pabila SETEM HASIL anda juga anda tidak perlu membatalkannya sendiri pabila pegawai PT*** (yang merupakan ORANG KAMPUNG anda..sekali lagiJ) dengan baik hatinya membatalkannya untuk anda..orang lain, banyak juga yang LAUK KAFE pabila SETEM HASIL mereka tidak lagi mendatangkan hasil (salah batal.. abeh setem tak laku sudah..MEGGI GORENG sungguh keadaan itu..)..Anda juga sangat bersyukur pabila segalanya selamat..macam mahu memeluk sahaja PEGAWAI PT*** itu..hehehe..

P/S: macam eh…macam..sangat terharu pasal segala2nya selamat..aritu kene reject dan perasaannya sangat la hancur berkecai..punahh…ececehhh..ayat nak drama..

BERTUAH KAN ANDA??




8 NASIHAT:

ninim said...

oklah..semoga PT*** ngko cepat2 masyuk...mesti sengsara idupkan...kalo dapat 1st class degree tak yoh bayar..nyomak kopalo jo...

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

waaaa.. tahniah...

the snatcher said...

konflik kepentingan ke hape nih?
hahaha..
mcm betul je term yg aku gunakan..
kihkih..
whatever it is..
konpom dpt tuh!!!
huhu

aku seorang Temah said...

ninim: hahaha first class degree..
aku dapat time mimpi je la yang tu..hahaha

man: mekaseyyy;))

anis: harus lah konflik kepentingan..tak bleh bla ngan muke semua org tadi bile aku ngan dia duk nyembang guno den kau..hahah

F.Aminurrashidd said...

clap clap clap jugak.. kikikiki..
bacer entry ko neh, wat aku lapooooo.. adeeii tp malas turun.. hahahah

aku seorang Temah said...

rugi la kalo maleh weyyy...aku turun dah..beli makanan pun nak..
nak makan je lom..hahaha

et said...

bez tu..ade kabel dlm..
mesti dpt tu..hek3~

aku seorang Temah said...

et: hope so...
mesken suda nih..

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea