Saturday 17 October 2009

KORANG..SILE LA GELAKKAN AKU SEKARANG..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 10:06
Tadi mase aku bangun pagi...
aku malas sangat nak bangun..kene g ko-ku kan..

pastu..arini xde rebut2 bas..mungkin pakcik drebar bas ade bace blog aku..
dorang dah tau ape rase hati aku...kihkih..

pastu an..an..an...
sampai je kelas tgok kelas tutup..gile kentang...
pastu an..an..an...
aku call instruktor itu...

aku tny
aku : puan, xde kelas ke?
puan: xde la..kenape?
aku: xde ape2..



wey..tolong la gelakkan aku sekarang..





5 NASIHAT:

handhalah ibnu kamil said...

ni baru lawak antara benua.
hehehe.
kalau masuk ujang atau apo mesti laku.

jap2.
siapakah yang aku nampak di dalam bas tadi dengan muka konfiden dan bersemngat motivasi untuk ke kelas?

apekah?

ok.
nak gelak sekrag.
harharharharharharharharhar...
kehkehkehkehkeh...

aku seorang Temah said...

gelak la abu..

aku dah bagi permission dah...


(T T)

et said...

x baek gelak kn org dpn2..blkg2 je suda..

mcm ni..(gegar2 bdn je..sambil cover senyum)..

kan? ^^

the snatcher said...

alahai..
syiannya engko..
pesal leh xde kelas lak heh?
pelik2..

aku seorang Temah said...

et: comel jugak care gelak itu (T T)

anis: entah, aku pun tak tahu..adekah aku yg lelan semasa kelas sehingga tak tahu xde kelas..ataupun ketua kumpulan hampagas itu lupe atau sengaja tak bagi tau aku (T T)

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea