Tuesday 11 August 2009

SELAMAT HARI TUA ROSDI BIN MUJI..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 14:49

mase sem 2...

Wak..happy besday..

Tua sudah..ingat tu..

Aku tak kesah kalo aku lagi tua dari ko..

Yang penting aku lagik cumel dari ko..heheh...

Leh trime tak statement ku ini..lalala..

Wak..aku bangga gak ko jadik ABANG JMK..

Tapi wak..ko jangan asyik terlajak tido je..

Terlajak perahu, leh buat u turn..

Terlajak tido..kene duk luar kelas la gamaknye..huhu

Okeh?

Wak..aku nak blaja skiping jawe ngan ko..

Aku siyes nih..hahaha..

p/s: happy besday jugek untuk my dear friend daus..

2 NASIHAT:

Awie Redzuan said...

smpikan salam selamat ari jadi abg kat rosdi bin muji 'jawa ranger?' ek... moga panjang umo murah rezki sukses. hehehe tak tua tu, muda lagi. bynkkan suntik botox lagi klu nak muda (eh tercakap pulak!) hahaha

aku seorang Temah said...

baiklah abg duan..heheh..

tula..mude dia lagik dari abg duan..
okeh, akan timah usahakan untuk memberi nasihat tentang penyuntikkan botox itu pada beliau dan juge rakan2 lain..huhu..

cakap ngan dorang..

"the one and only abe duan yang pesan.."

hahaha

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea