Sunday 23 August 2009

AKU DI SETINGGAN BANGLADESH

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 01:05
okeh fine..ko penuhkan la meja tu ngan lengkuas, halia, bunge kantan, bawang putih, bawang merah sume ye..pastu jangan luper..laptop korang yg baru dapat tu..biarkan je kat atas meja makan tu..ha..lauk semalam tu korang xyah buang..korang framekan..pastu gantung kat dinding..sinki tu, pas gune, xyah la basuh..ape barang2 basuh2..biarkan bersepah2 camtu..kite kan kat setinggan bangladesh nih..





14 NASIHAT:

♥ elle ♥ said...

hahhaha stinggan kt bangla pon xcm2...
reti gk kemas2 pas mkn sume..
xlaa sengal tyme mkn pon nk show off ngn laptop bru...huhuhh
nie masy zamn ap ntah...
xder kesedaran lgsg..
kne saman bru tau...
huhuhuhu

aku seorang Temah said...

tu la..masih sabar nih..kalo tak memg kene lempar dari tingkat 7..bulan2 pose ni sume la buat pangai nih

♥ elle ♥ said...

anggap laa mrk umpme kunang2 d wktu mlm y sll mncul pde wak2 ujan...

sgt menggangu pndgn org laen dan mmbuat org laen pns atie...

klo dpt bunuh2 bnh jer laa..pk ubt nymuk ke ap...hehee

p/s:phm ker ap y ak nk smpaikn...hehehe

HILAL_RATTUS said...

hahaa
bubu dah merepek di siang hari
haha

♥ elle ♥ said...

hhhahah mne der mrepek laa abg hilal..
cme try nk gne bhs kiasan...
tp cm hampeh jerk..
hahaha
percubaan y gagl..
eksperimen gagal...
hehehe

F.Aminurrashidd said...

weii pemadam bawru: sikap junior ko samer cam isi rumah aku jerk..

kulit bawang, kalo jatuh atas lantai, terbiodegradasi laa situ selagi orag x mop,

kasut kalo x susun, cam terbongkang situ laa gamaknye,

periuk kalo x basuh, berkulat kat sinki laa sampai orang bising suh basuh.. ahahaha~

tp sempenan Ramadhan ney, cam reduce sket, coz semua dah mop dan susun elok2x... x taw laa sampai biler bertahan sikap toh.

p/s: junior ko yang cam baek tu join sekaki jugak kerrrr? ahahaha~

aku seorang Temah said...

elle: nak jadi philosopher pulak ke?huhu..paham2..

bang hilal: 2 bukan merepek la..tu berfalsafah name nye..lalala..

fawez: dorg sume nih cam sakai la..aku tak kesah la nak masak ke haper..tapi pandai2 yg manage umah yg bersepah tu..junior ku yg baik tu masak gak..tp dia bersihkan sume..lap meja, lap dapur tempat masak tu..tapi yg lain, haram..halia yg masak sup malm td biarkan terbonkang je kat kabinet dapur tu..hangen gile..

♥ elle ♥ said...

hehe tue laa chief..
abg hilal xphm....
nseb ko phm..
huhuh klo xsia2 laa ak berfalsafh...
hahhaa
(",)
arinie berbukak laptop panggang n sup buku ker??
hehehe

F.Aminurrashidd said...

to temah: kih kih kih.. cam sakai duk umah bangladesh.. weii junior cam baek tu dah ader pakwe kew? =P

aku seorang Temah said...

arini aku buke umah kak shela elle..sib baik umah dia depan je umah aku nih...kalo tak, maun aku tersekse ngadap dorang yg xbest nih..budus..

fawez:
berdasarkan interview yg aku buat,


IM SORRY..SHE'S ALREADY TAKEN..IT is ALMOST 2 YEARS..huhu

F.Aminurrashidd said...

taken camno tuh? tersarong cencen ker temah? hahaha

aku seorang Temah said...

not officially taken la..lum ado cincin lagik..

ko nak try gak ke?

huhu..kang aku usulkan pade dia eh??

ade bran?

F.Aminurrashidd said...

aku xkacoo hak milik org neyyy.. heheheheh

aku seorang Temah said...

bagus2..

heehe..

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea