Saturday 22 August 2009

AZAM MERINGANKAN "BUKU BELAH KIRIKU"

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 00:02

aku pose okeh..olivia ngan kevin je tak pose..huhu


selamat menyambut bulan ramadhan sume..

azam aku ramadhan nih:-
1. top up semula pahala..
2. nak ringan kan "buku belah kiri" dan beratkan "buku belah kanan" (buku belah kiri nih dah melampau berat dah)
3. kalau boleh aku nak puase penuh..xde cuti..(okeh..yg ni jangan mimpi dapat)
4. akan tick kalendar sehingga ke tarikh balik kampung.. (ini memang pasti buat)



5 NASIHAT:

♥ elle ♥ said...

~happy rmadhan...hehhee sok kte g terwih lgi yer...
hehehee~(",)

aku seorang Temah said...

okeh elle..
nak menambahkan berat buku kanan la..
huhu

HILAL_RATTUS said...

selamat pose...
jgn lupa terawih..

aku seorang Temah said...

ye bang ilal..
td kite g ngan elle ngan yanti..
huhu..

HILAL_RATTUS said...

oo
dgn ellie dgn yanti yerk..
bags lah gitu...

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea