Wednesday 19 August 2009

KAMI SAYANG PAK GAD..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 19:56

Hai kawan-kawan yang berada di rumah masing-masing sekarang…
Anda kenal pak gad?
Pak gad ye..bukan makgad kat beskal tu tau..
Pak gad ialah insane yang sangat kami sayang di sini kerana:-
1. Pak gad ialah insan yang terlalu mengambil berat tentang diri kami..dan kami sangat terharu..
2. Pak gad ialah insan yang paling sudi mengukur panjang atau pendeknya blaus kami..dan kami juga terharu..
3. Pak gad juga sangat romantik..kerap kali beliau mengirim ”surat cinta” beliau kepada kami..dan kami telah ”jatuh cinta”..
4. Pak gad ialah insan yang paling teliti sehinggakan isu kad matrik terbalik pun mendapat tempat di hati beliau..dan kami rase kami mahu usulkan kepada pihak pentadbiran supaya membesarkan lagi kad matrik kami ini..
5. Pak gad ialah insan yang paling gigih melihat kaki kami satu2 untuk menganalisis jenama rekaan kasut kami..mungkin pak gad itu mahu mengambil idea kerana ingin menjadi tukang kasut seperti jimmy choo..

Oleh sebab pak gad begitu gigih study tentang rekaan kasut, jadi kami pun berpakat-pakat mahu menyiapkan satu buku skrap tentang rekaan kasut untuk tatapan pakgad2 yang komited itu..yela kan..minat beliau untuk jadik cam jimmy choo kite tak leh halang..gituu..
Okeh sebelum tu..terimalah pose pembukaan dari kami untuk pak gad yang kami sayang..







beraksi di depan kamera sambil melaungkan slogan ”kami sayang pak gad..oo..yeah!”

ok..rekaan yang terpilih..

gaya sopan sesuai untuk ke medan perang ini sesuai dipadankan dengan pakaian kasual perang (lebih elok kalo baju celoreng tuh)..juge sesuai digunakan untuk membaling ayam betina jiran sebelah yang duk bising sekampung, tapi telur sebijik pun xde itu..kasut ini materialnye dari shifon dan sangat selesa dipakai dikaki juge di tangan..hrga USD99.00..

gaya klasik kontemporari di bahagian tapak kasut menambahkan keunikan kepada rekaan kasut kedua ini..ia unik kerana, jika anda nak tgok stail kontemporari yang dimaksudkan, anda perlulah di sepak dahulu dibahagian perut dengan kelajuan 12 kuasa kuda oleh si pemakai..pastu boleh la anda cek diperut anda itu, kot2 ade stail klasik kontemporari yg melekat di situ..unik bukan? Pada sape2 yang nak tempah, harga leh runding..tapi dengan syarat kene sepak sikit kat perut anda dulu..ade bran?

Rekaan reben di kasut ini sangat membuatkan setiap mate yang memandang tidak berkelip sehinggalah di simbah dengan air basuhan baju kawad palapes.. ia bukannya ape2..ia cume reben yang sungguh apekahh..kasut ini juga didatangkan khas dengan eksesori berlainan untuk menganti reben itu..contoh eksesori tersebut ialah rim beskal, baldi dan juga selipar jepun..comel bukan?

Hitam itu gaya, mutu dan mutusamy..eh silap..keunggulan la..rekaan kemas dan menarik..sesuai untuk digunakan untuk pergi bercamping di desa selesa ”yang sungguh selesa itu” ataupun di tepi sungai sebelah KHAR ini..kasut ini juga mempunyai ciri2 unik seperti tidak mudah nampak kotor kerana rupenye yang hitam ituu..mudah bukan? Beli sekali, pastu tak yah basuh2 dah..agak dah buruk,trus buang..ngeh2..ia didatangkan khas dengan dua design ye..yang tajam pada ”muncung” kasut ini adalah bertujuan untuk keselamatan..kang kalo ade pervert nak kaco, sepak je ”ape” yg patut..hebat bukan? ia merupakan 1 pilihan bijak untuk wanita cantik masa kini..lalalala..

Putih itu suci dan naive (bercakap sambil buat muke cam budak dajah 1, kate naive kan?)..jangan tertipu ye dengan kasut rekaan ini..ia sebenarnya ialah kasut pilihan para pelari pecut seperti usin bolt dan watson nyambek ye..anti geseran pada tamak serta cengkaman yang kuat akan menyebabkan pelari berlari dengan begitu pantas sekali bak ditiup angin (okeh tipu..)..harga? g lumbe lari ngan watson nyambek dulu..kalo menang, aku bg free je..setuju?

Lain2 rekaan yang di gayakan oleh model2 yang tak di bayar..

model lelaki kegemaran model2 wanita..heheh

muko ko nox..cam marah kat pak gad tercinta ja...


(mule2 aku agak terkompius mane satu kaki wak mane satu kaki stef..lalala)






gituu...elle teringin pakai kasut ku yang agak besar bagi beliau itu...

baju kurung ngan kasut kanvas? ape korang rase? macam makhluk asing bukan?



sile teka mane kaki aku? huhu..kompem yang gebu itu bukan kaki aku kan?


ye..aku lah makhluk asing berbaju kurung dan berkasut kanvas ituu...


okeh..alien berbaju kurung dan berkasut kanvas sedang posing bajet aYUUUUU....

posing bajet ayuuuuuu beramai2..ngeh2..

okeh..ni nak promot..ade satu pilem tamil nak tayang kat upsi..kisah cinta 3 segi..tiket free ye..nih poster pilem ituu..tgok jgn tak tgok...





Motip entry ini:
Sebenarnye tengah hangen ngan pak gad dan dengan semua yang terlibat dalam soal ubah2 kod etika pakaian..okeh la..etika pakaian aku xde masalah..aku okeh je pakai baju kurung 8am-7pm..aku xde hal..yang jadik halnye sekarang ialah kasut..habah dia nak kasut tutup penuh..dulu kate leh gune sandal yg ade tali belakang..pastu leh gune sandal kalo sandal tu ade tumit tinggi..ni alih2 tibe2 tukar kod lain..memg habah tol la..dulu orientasi kaki aku dah berdarah2 dah sebab melecet teruk..ni xkan nak kene lagi..makcik HEP tu leh la nak pakai kasut tutup penuh ke ape ke..dah dia duk je dalam ekon tu..paling2 pun pegi meja sebelah ngumpat org department lain..bukan kene jalan jauh2 cam student pun..byak lak bunyiknye..habah sungguh..aish..ni aku pakai sport shoes..kalo banyak bunyik lagik, xtau la...sok lusa aku kaki ayam lak g kampus..senang..

Bukannya ape...aku pun tak tau nak pakai kasut ape dah..nak harap aku pakai kasut2 pompuan nih? Alamatnye, berdarah2 la kaki aku..melecet..kaki aku dah la burok..kang kalo melecet, berdarah, lagik burok..kang kene deduction lak hantaran kawen sebab kaki burok..sape nak jawab?


dan kalo la kasut kanvasku yang menutupi seluruh kaki itu juge tidak menyenangkan hati pak gad..aku bakalan memakai selipar ini ke kampus...

dan aku sangat serius..












17 NASIHAT:

Anonymous said...

hahaha...pakai je sliper nightmare ngko ti....kasi nigtmare kat pok gad tu...paperpun pose korang sumer voke...tahniah kepada semua model yang ada..kerana ditawarkan untuk bekerja dengan MAJALAH ANTI POK GAD UPSI...hahahah

~ aini ~

aku seorang Temah said...

aini..haruslah vok..kate model rekaan kasut kan..

ye aini, kalo pak gad tu byak bunyik jugak, memg seliper nightmareku itu akan ku ku pakai ke kampus..serius nih..

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

oit...

aku rasa aku telah kena penyakit perasan hensem..

ades...

tq... 2 chip sbb promo lebeyh muke aku... ahaha

aku seorang Temah said...

dah fifi sik snap muke ko je..tu yg aku carik mane yg paling kacak, pastu tampal kat entry ini..ngeh2..

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

ahaha....
mungkinkah???

hmm... xpe...

wa... susah jugak aku nk pose kacak nih...

fifie said...

xde ape ak nak tlis kt cni cuma nak g tau mmg klaka la ko nyer post ni hehehhe :)

aku seorang Temah said...

man: pose ko dah abeh kacak dah tu..huhu

fifi: kite sayang pak gad kannn??(sambil kelip2 mate)

~fara busyuk~ said...

chief..
pe kate ko wt blog tuk pak gad..
di situ kte ley curahkan kasih syg kte kpd pak gad melalui alam maya..
mane tau hati dorg sejuk,[as2 die bg je kte kai ape2 pon..
hehe~
(bernas ke cdgn ak nih???)
hahaha~

aku seorang Temah said...

pak gad tak layan blog..pak gad layan surat saman je...huhu..

boikot pak gad!

hehehe

F.Aminurrashidd said...

giler lawak nyer entry.. kih kih kih.. ko pakai jer terompah terosss... biar bergegar lantai UPSI nun. heheh

aku seorang Temah said...

terompah sakit kaki la..

aku nak pakai sipar umah aku tuh..
lembut skit..huhu

♥ elle ♥ said...

mke man sgt chomey.....
hehehe
ap2 pon entry nie mmg gle klka seyh...
ble tygn filem tamil tue..
ak nk tgk...
ahahhaa


p/s: pak guard i lebiu lor...hahaha xsngke pak guard sgt prihatin ngn kte...

aku seorang Temah said...

pilem tu hari-hari ditayangkan di kelas elle...

ko tak prasan ke?
hahah

p/s:aku pun dah jatuh cinta ngan pakgad nih..huhu

Rich said...

kaki aku yang besaq itu...kaki wak yang kici mayung itu...haruskah?

aku seorang Temah said...

hahaha..tu camra trick ja tu nox..lek la..huhu

Mizz QeLLe' said...

hahahaha...lawak nya entry nie..adoiii...tp satu ja komen sa....korang suma semakin mantap terutama Cip yg telah mula memakai kasut kanvas beliau..hahahaha....i cannot wait to see u guyz...:-)

aku seorang Temah said...

qelle..

kami suma suda jatuh cinta ni sama pak gad..

kau bisuk balik pakai but phua chu kang ja tau..

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea