Sunday 30 August 2009

FOTO ITU...ADA DIA DAN JUGA AKU..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 15:23

huhu..sajak nih mane aku jumpe tah..lupe la.. kepada penulis sajak nih, sile jangan saman aku sebab aku rase sajak ni best tu represent perasaan seseorang bile tgok sesuatu gambar yg begitu berbekas dalam hati dia..ngeh2..maybe penulis sajak nih amatur pasal dia nye rhyme cam xcukup mantap..but still ape yg dia tulis sgt berbekas pada hati ku ini..ecececeh...


Foto itu..ada jiwa..ada rasa

Foto itu..ada di situ..pengganti diri yang satu..

Foto itu..ada makna..ada rahsia..

Foto itu..ada dia dan juga aku..


Foto itu..ada derita..ada sengsara..

Foto itu..buat diriku jadi kaku..

Foto itu..ada kecewa..ada lara..

Foto itu..ahh...aku keliru..


Foto itu..ada suka..ada duka..

Foto itu..akan terus tersimpan di situ..

Foto itu..ada catatan hiba..tetapi tidak mengapa..

Kerana foto itu...

ada dia dan juga aku..




foto ni kot yang dia maksudkan..gituuu



p/S: mood hari ini:sengal sebab byak asgment tak siap

9 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

mak aiii comel lak anak kucing.. teringat anakk Bekeng kat umah (apekah??) ahahahaha~

aku seorang Temah said...

huhu..tu le pasalnye..

anak bekeng bape org? anak ye laki ke pompuan??

haha..
apekah??

F.Aminurrashidd said...

ank bekeng ialah 4 ekor.. bukan orang.. ahahahaha~ tah nyer laki ntah yer pompuan.. mak haku x cek pown.. hahahaha~

aku seorang Temah said...

huhu..aku ingat bekeng ORANG.

hakhakhak..

F.Aminurrashidd said...

mak aiii.. apekah?? biau betol ngko? hahahaha~

aku seorang Temah said...

aku tak betul skrg nih...




sekian, mekasih.

Mr Daha said...

Kagum ngn signature ko~ ha3.

aku seorang Temah said...

signature ape daha?

signature PEMADAM BARU@FATIMAH kat kaki post tu ke?

tu aku gune generator..

huhu..
xkan aku develop sendiri..gile kentang..apekah??

HILAL_RATTUS said...

DAH TAK BETUL KER?
TERUK NIE
\TOLONG2..

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea