Monday 17 August 2009

DOAKAN YANG TERBAIK JE LA..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 17:51


Ustaz ye? ustaz tinggal anak bini 3 bulan xde brite..ustaz ke?

Bertudung ye? wanita muslimah ye..”lantaklah orang lain nak kate ape” ye? What goes around comes around..

Contoh dah ade..ni lagi sepasang yg nak buat contoh..gile kentang..kite tgok je la ramai2 ape yg jadikkk…

Say no to marriage destroyer..

Ape yang kite dapat dari sesuatu yg kene ambek dari org lain..

Xde ape pun..sooner or later..tgok je..

First time rasenye tulis sal berite terkini..motip dia sebab aku dah nyampah gile ngan statement2 dorg nih..




p/s: man, ko minat lagi ke kat peruntuh rumah tangga orang nih?



8 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

isterinyerr terlalu baek untuk insan sepertinyerr... jadi pepaham laa... hahahaha~

macam mana beria-ia menafikan mereka bercinte pastuu tetibe kawen ha?

aku seorang Temah said...

tu la pasal..cam agak kesengalan ye disitu..

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

hmmm....
minat suara jer...
bukan minat orang dah...

hmm...
sanggup ekh...
aku sungguh fanatik giler ngn si waheeda ni.. suatu tika dulu...

skrang...

huhu

entahla

aku seorang Temah said...

huhu..rampas laki org wey..nampak sgt..
malu heh aku ngan pompuan camtu..
kontroversi melmapau..
pastu kuarkan statement "lantaklah org nak kate ape"..hoih..cam bangla nye statement je..

♥ elle ♥ said...

just like i said b4 diz in man's blog...
cnte e2 sgt bute smp sgt mrntuhkn uma tgge org laen...
mlgnyer ank2 kecil y xtau ap2 mnjadi mngse penceraian parents dorg...
slme nie wartwn bkn ckp kosng...
dorg ckp base on what they have...
so we look n c what happen next to them..
mmbine rumah tgge atas krnthan uma tgge org laen...

aku seorang Temah said...

cinta tu buta, cinta tu bangang actually..sangat bangang smp sggup snatch hak org..ape da..

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

chip... rilek..

yg ko bengang sgt ni nape..???
ades..

aku seorang Temah said...

aku bukan ape..aku pelik bile ade pompuan bergumbira di atas kesedihan pompuan lain..kalo dia bergumbira di atas kesedihan si mengkarung ke, si labah2 ke, aku leh trime la..
pelik aku..

nape laki org yg dikejonye?
kalo camni la weh, runtuh la imej wanita2 muslimah dan ustaz2 nih pade pandangan mate org ramai tau..

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea