Tuesday 15 September 2009

sekali lagi..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 17:56
hari ini...sekali lagi..
dan aku tau ia akan berlaku sekali lagi...
sekali lagi...
dan sekali lagi...





6 NASIHAT:

HILAL_RATTUS said...

apakah
menagapakah
dan bilakah
terjadi sekali lagi?

F.Aminurrashidd said...

hahahaha~ Aku tahuuuu...
tahu.. tahu..
bukan Tauhu tahu?..
(duplicate Hanis Jhalika)

aku seorang Temah said...

kepada dua jejaka di atas:



ini tiada sama sekali kene mengena ngan DR itu ye..arni tak kene maki sebab dia gembire TAK PUASA..sekian..mekasih

♥ elle ♥ said...

huuhuhu cyg..
ko k x nie?
bnd nie ak tau ker x??
huhuh

ari nie die xpose alasn nyer gastrik...
tp klo gastrik mst xlrt sume..
tp nie ley jerk maki2 n marh org laen..
aiyakkkk

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

ahahaha...

jadikan iktibar yer cik Ely...

pehal yer chip nih...

pos yg misteri...

payah nk menduga nih

aku seorang Temah said...

aku ok...dapat makan eskrem..mekasih abg ilal..nasib baik kite dua tak kene basuh pinggan kan elle..hahahah


man: "jangan biarkan hidup anda diselubungi MISTERIIIIIIIIIIIIIIIIIIII"

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea