Thursday 17 September 2009

BESTNYE MAKAN ESKREM..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 00:34
hehehe...semalam kan..best makan eskrem..strwberry sundea (erk..camni ker ejanye???)
alkisahnya sehari sebelum tu, din g banjer sume orang makan eskrem kat easy corner (ni kire bapak hotspot la kat kolej)..


tapi elle ngan aku tak pat pegi..ade tugas..al maklumlah wanita bekerjaya..hehehe...
tapi disebabkan ade sorang abang yang sungguh baik dan hensem (bang ilal, puji lebih nih..bile nak blanje lagi??) yang sudi menggantikan momen2 memakan eskrem yang dibelanja orang tu, dia pun blanje la kami dua,..
hehehe...kul 11.30 malam makan eskrem..kejang usus aku..huhu..
tapi best...hehehe...




p/s: nasib baik tak kene basuh pinggan sebab bang ilal pura2 xnak bayar..huhu..kijam..

sodap weyy....

muke gembira dapat makan eskrem

6 NASIHAT:

♥ elle ♥ said...

sangat bhgie ble dpt mkn askrem..
epc tyme stress cmnie...
askrem2...
mne kmu pegi..
sye mau kmu,,,
huhu

aku seorang Temah said...

heheh..best kan..
lagi2 kalo tinggal makan je..huhu

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

ape yg spesel ttg ais krim nih..???

aku pon jadik clueless

HILAL_RATTUS said...

ntah
eskrim jadi rebutan..
makan jerk eskrim 10 sen tue
eskrim gak
huhu

aku seorang Temah said...

man: best la..the smooth sensation..ko x paham...

abg ilal: nanti blanjer lagik eh? (sambil kelip2 mate)

HILAL_RATTUS said...

hehhe
saper balnja?
hahaha

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea