Sunday 13 September 2009

AKU TAU ENTRY NI BORING DAN TAKDE SAPE NAK KOMEN

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 03:09

Aku sebenarnya tak tau nak updates ape natang kat blog aku ni..siyes..

Updates tentang kisah aku? Kisah aku terlalu typical..hidup penuh rutin..

Updates tentang kisah orang? Kisah aku sendiri pun sedang berkucar-kacir sekarang..

Updates tentang kisah aku yang kucar kacir tu? Tak akan ade yang dapat paham..

Sebab aku sendirik pun blur dengan diri sendirik..ni kan pulak orang lain..

Updates tentang kisah cinta? I’m not involved in this lovey dovey thing..

Updates tentang kisah family? Xmoh..nanti melampau rindu..

Updates dengan crite asgment? Xmoh jugak..kang muntah darah..

Updates dengan kisah tentang hati?? Tidak sama sekali..sebab aku bukan PENDERMA HATI..

p/s: aku main api..pastu jari aku terbakar..sakit gile..siyes..


7 NASIHAT:

the snatcher said...

aku nak komen gak..kekeke...

Kdg2 aku pun x tau gak nak hapdet natang ape dlm blog aku tau..

2 yg kdg2 2,3 tahun x hapdet tuh..

we're in da same boat,sis!

Rich said...

tahniah kerna anda bermain ngan api...

areQue said...

hahhhhahhah..hebat gak pemadam main api..hangus terus...huakakkakakakka

larixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

♥ elle ♥ said...

haha...
y ko maen api wat per??
huhuh
cmner naek mercun nie lau maen api pon dh trkne jari...
lau maen mercun mau putus jari ko nie...
hehhehe

p/s...
ye ker ko xinvolve lovey dovey nie...
hehehhe

aku seorang Temah said...

anis: i cant manage "the thing" that ive told u before..it getting complicated..dont know whether i can cope with that thing in the future..i hate being pretender.

step: sakit tangan mak nox..huhu..bile sakit nih, tetibe mak rase nak lempang ko nox? buleh? hakhakhak...

rq: mesti la hebat..ex-fire juggler nih..used to work at circus before..hahah

bubu: men mercun kite campak mercun tu kat area gelanggang..kalo men api ni, ko nak campak camne? hahah

HILAL_RATTUS said...

cam pak kat periuk lah kalau main api..
leh masak lomak cili api..

aku seorang Temah said...

ye la tu bang ilal...hahha..tumbuk perut kang..

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea