Tuesday 29 September 2009

I NEED YOUR URGENT RESPOND..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 20:05
aku cukup menyampah tol ngan email2 spam ni..cam haram je..xde kejo ker orang afrika nih..adeh...dah byak kali kot dapat email spam gini..kate ade sedara terpisah dari luar negara yang nak wariskan harta 800 juta USD la..ape la..adeh..muke aku 100%asians dan berwarne kecoklat2an mane mungkin ade sedara dari UAE or negara arab mane2..melampau la dorang nih...aku kadang2 gelak jugek membace email spam gini..



ceritenye dalam email nak ngetop je..plane crash la hape la..email mintak tolong aku suh jagekan/transferkan duit sekeluarge millioner kat mati plane crash..10.5 miliion USD...katenye 40% aku dapat sebagai adiah la kunun..cube byakkan kalo mende nih betul...aku benti blaja...duit tu aku invest beli lembu, kambing buat baka..pastu menternak...KAYO wey...TU KALAU BETUL LA KAN..




kene isik butiran periBODI sume bagai...hadeh...kalo nak bagi, meh datang sini, masukkan duit dalam karung..campak kat pintu umah aku nih..xyah2 susah2 membazir bayar bill ternet nak mengemail2 cam hampas gini...adehhh...lawak gilak..



p/s: bilela nak kaye...(termenung)
ps2: best oo men tekken aritu mase cuti..(xde kene mengene)


0 NASIHAT:

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea