Monday 28 September 2009

PAK GAD-PAK GAD SEMALAYSIA...SILA JAGERR MOLOT ANDA..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 18:06
entry khas untuk pak gad semalaysia..


anda DITUGASKAN UNTUK:-
1) jager keselamatan certain2 tempat seperti bank, staduim, pondok telepon dan sebagainye...
2) jager CCTV kampus, tgok2 la kot2 ade perompak ke haper ker..
3) jager KOD ETIKA PAKAIAN pelajar2..tgokkan dan kira2kan ukuran panjang kemeja meraka..sama ada menutup ponggong atau pun tak..
4) jager hal ehwal seluar sendiri..
5) jager hal ehwal etika pakaian sendiri...jangan nak suh student tuck in baju tapi baju sendiri tak tuck in...


anda TIDAK DITUGASKAN UNTUK:-
1) menyebuk tentang ape yang student nak makan..suke hati nenek tiri aku la nak makan ape..waima makan memerang laut sekali pun..ko kesah pesal? ade aku gune duit ko?
2) menyebuk tentang saiz student..ceh...ini aku paling la HANGIN.. aku pelik la..yang BESAR, HUGE, FAT, OBES tu aku...yang ko sebuk2 pesal??? ko nak menuju ke alam barzakh dengan kadar segera ke? ke ko tak sabar nak makan boot palapes masak kari? ke ko ngidam nak nak makan pasu bunge masak masam manis? pilih la yang mane berkenan....AS LONG AS AKU TAK NYUSAHKAN SESAPE KAT MALAYSIA, DUNIA, BIMA SAKTI, CEKERAWALA NI DENGAN SAIZ AKU, TOLONG JANGAN SEBUK HAL AKU EH..







p/s: nanti bile2 aku balik, aku nak tayang kat ORANG TUA PENYEBUK TU BEKAL2 NASIK DAN AYAM GORENG YANG AKU BAWAK DARI RUMAH..bagi dia puas hati...
ps2: orang cam aku nih kalau timbang kilo mahal ooo.....
ps3: am who i am..ko jangan nak sebuk2..
psp: BILE LA NAK DAPAT PSP SEBIJIK NIH, LEH MAIN TEKKEN SETIAP MASA DI MANA JUAAA...(yang nih xde kene pengene ngan ISU di atas)



6 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

poyooo jer pak gad sini. nanti ko pi smack down jerk memaner pak gad cam habah tu..

temah.. nasik lauk ayam tok haku xder kaaa? hik hik hik

aku seorang Temah said...

dorang jeles xpat makan kepsi tu..aish..memg la pak gad nih..



nasik ayam goreng next time haa...;)

F.Aminurrashidd said...

haku xkire.. next time tu kene tepati.. hak hak hak

aku seorang Temah said...

baikkkkkk...:)

Mizz QeLLe' said...

wewww...pak gad d upsi makin teruk la..i dont knw hw am i going to survive nex sem...mcm strict betambah pla kat sana...huhu...

neway cip, pak gad tegur pasal ur body? wtf!! tu melebihi batas da tu...huhu

aku seorang Temah said...

pak gad tu jeles...rase nak tumbuk

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea