Thursday 17 September 2009

MANGKUK BUAT BISKUT RAYE

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 11:03
Ui…aku tak tau la kenape kat Malaysia ni makin ramai orang yang agak pendek akal..


Ya Allah..


Kenape ye?


Alkisahnye...


Paperwork pandu puteri kumpulan bunge raya disiapkan oleh seorang MANGKUK yang tggal di KOU..


MANGKUK ini kate paperwork dah siap dah print bile ditanya pada 12 september 2009..


MANGKUK ni kate nak datang submit time kelas pandu puteri sebelum dia pegi seminar dia tu kat kampus..


When the day comes...she didnt show up..when we call, she never pick up.. SEBAB AKU GUNE PERKATAAN MANGKUK YANG PERTAMA..


Dah tu di janji nak submit kat pejabat puan Nazimah sebelum selasa..tapi dia tak buat..SEBAB AKU GUNE PERKATAAN MANGKUK YANG KEDUA..


Dan dia selamber kodok jiran pak sedara dia BALIK KAMPUNG DENGAN TIDAK MENYIAPKAN KEJE DIA..SEBAB AKU GUNE PERKATAAN MANGKUK YANG KETIGA..


Dia senang-senang mempertanggungjawabkan rumate dia yang tak tau ape2 dalam hal ni..kitorang nak amek file paperwork tu pun tak tau macam mane dan ape care..SEBAB AKU MENGGUNAKAN PERKATAAN MANGKUK YANG KEEMPAT.


Dan dia senang-senang call ahli kumpulan SURUH PEGI ON LAPTOP DIA DI BILIK DIA DI KOU DAN MENGGODEH2 LAPTOP DIA UNTUK MENRETRIEVE FILE ITU..SEBAB AKU MENGGUNAKAN PERKATAAN MANGKUK YANG KELIMA


Jadi, sesuai ke tak PERKATAAN MANGKUK YANG AKU GUNEKAN??












p/s: bulan ramdhan mungkin bulan membuat orang marah kot~










5 NASIHAT:

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

adeh...

memang 'MANGKUK'

aku seorang Temah said...

speechless...

aku nak biar lantak je sume tuh..
p mam..

F.Aminurrashidd said...

kou? omar Ungku? hehehe

Mangkuk macam neh, elok duk lam Jam*n jerr.. menyusaaah kaaan~

bulan Mulia neh, banyak cabaran dan ujian nyerr.. gituuu.. dulu x teraser sebab budak hingusan lagik.. x tanggung doser lagik.. dah masuk alam dewasa neh, baru tahu. huhu~

tapi aper kaitan ngan buar biskut rayer temah?

aku seorang Temah said...

KUO laa..ala..same je heh..

mgkuk Jmbn useful lagi pawez...ni mangkuk ape tah ni, menyusahkan org ramai je ha..e..ii..siap la dia balik nnti, aku tempeleng laju2..

kene mengene ngan biskut raye?

aku jeles ngan adik aku sibuk buat beskut raye kat umah..sedangkan aku kat sini lagi..

Rich said...

mangkuk ayun...mangkuk tandas...mangkuk piring...mangkuk porcelain...kau patut panggil dia bengap.

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea