Sunday 19 September 2010

ASSIGNMENT PROF SANIYAH SEMUA DAH SETTLE

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 02:05
assignment2 dari PROF SANIYAH:-

1. kajian tentang pencuci ape yang terbaik untuk membuatkan cermin tingkap dan pintu bersinar2 macam beca terbang TV3. sumber dan dapatan kajian perlu dikepilkan bersama assigment.. menurut prof saniyah, lagi baik disertakan dengan testimoni2 dari penduduk sekitar.. semuanya kene hantar dalam dua copy. 1 hardcopy, 1 lagi letak dalam CD.

SETEL

2. methodology dalam pembuatan rendang ayam ala thai.. kene siapkan bahan2 yang mengikut acuan yang betul.. kalau dalam buku resepi kate seulas bawang merah, letak je la seulas.. jangan memandai nak letak selori.. tapi satu lah.. kalau tulis suh letak garam secukup rase, letak je la.. tapi jangan rase.. pegi amek pen, potong secukup rase, gantikan dengan sesuka hati.. mane buleh rase time puase.. mungkin penulis buku resepi tak kaji dulu struktur ayat.. main bedal je.. ni sume la nih,, nak kene bedal ke?

SETEL

3. field work tentang kuih2 raya pula.. pehh.. yang ini betul2 mencabar kredibiliti... bahan2 dibeli 3 hari sebelum deadline.. ko gile.. berterabur aku ngan coursemate aku, oitok dan kak ina terkial kat bilik kuliah prof saniyah.. paling tak boleh blah, fieldwork ini bukan saje di observe oleh prof saniyah, juga diselia dan di kawal rapi di bahagian quality control oleh dekan fakulti prof emiritus Jamal.. lagi lah terkial2.. tak baik la prof emiritus jamal.. ade lak di perlekehkan amali yang kami lakukan.. katenye "sedap ke tak nih".. ayat2 itu dirakam dalam bentuk MP3 dan diperdengarkan sentiase lalu menjadi halwa telinga kami..

SETEL

4. disebabkan markah bawa (carry mark) aku tak cukup untuk memperoleh A atau paling koman pun C, maka prof saniyah telah menambah lagi assigment. kali ini satu lagi kajian tentang kaitan tapak tangan licin dengan sabun membasuh pinggan yang digunakan. pinggan2 yang digunakan untuk uji kaji ialah berjumlah sepuluh lori simen hasil dari tetamu2 yang begitu hype.. dan bagi aku yang sedia ada tapak tangan cam buaya, jangan harap la nak jadik lembut dek menggunakan sabun yang sesuai.. sample sabun basuh pinggan jenama X itu aku dah hantar pada makmal.. tapi xpayah hantar pun xpe.. sah2 la sabun basuh pinggan memang xde kait mengait dengan tangan tukang basuh pinggan.. cilakak..iklan tipu aku..

SETEL



.......................................................................................................................................

semuanya telah ditaip kemas menggunakan font times new roman font 12..
spacing aku tipu sikit2.. prof saniyah kate spacing 1.0 sudah.. tapi aku bantai spacing 2.0..
pehtu paling koman prof kate 1 asiggment lebih kurang 30 pages.. tapi aku rase input aku terlalu banyak.. sampai 1 assigment aku bantai buat 58 pages.. ini siap kire komen, keluhan dan rungutan beserta dengan references stail APA..
lagi satu, prof pesan, assigment itu jangan comb bonding pulak.. tape binding je di benarkan..



begitu komited aku menyiapkan assignment prof saniyah..
assigment lain?




kire cincai sume sekali, dapat aku rumuskan bahawasanya,
hanya muke depan je yang dah siap.. isik nye belum lagi..
belum ade hidayah..


Photobucket

3 NASIHAT:

♥ elle ♥ said...

haaha same goes with me laa...
dok nak buat2 tp xbuat2 gak...
adoii penyakit malas makin parah nie...
(",)

F.Aminurrashidd said...

creatip2x.. point nye.. ko duk sibuk ber mode raye sampai asement pun ko tinggal2xkan.. keh2x..

aku seorang Temah said...

bubu:
aku cadang nak lari p lombok dan tukar nama supaya en sidik xdapat mengesan aku lg dah..supaya tak dihantiu miss maria ngan prof TM..hoho

pawez: tu la pasainye

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea