Wednesday 25 August 2010

AKU SAYANG KAU

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 23:46

Kau punye RINGTONE yang macam haramjadah saiton tuh ko bukak abih volume..

aku duk diam2 je..

Kau salu makan tak kemas meja, lauk buka semalam, hari nih ade lagi atas meja..

aku diamkan je..

Kau bangun tido terus p mandi siap2 p kelas tanpa sidai tuala mandi kau..

aku diam je..

Katil kau tak kemas dan Comforter kau tak gheti berlipat elok2..

aku diam lagi..

Kau tak bertugas sampai rumah rupe cam rumah bangla..

aku diam gak..

Kau tak kemas meja kau sampai berabuk 8 inci..

aku diam-diam je lah..

Kau kadang-kadang buat reta aku macam reta kau..

aku diam lagi..

Kau suka selalu tak kunci pintu bilik..

aku masih diam..

Tempat ko bersepah cam haram..

aku diam-diam sudah..

Kau makan megi pastu lebihan megi dalam mangkuk itu (yg juga mangkuk aku) ko simpan atas rak buku dalam bilik kita sampai megi tuh jadik ala-ala pudding roti..

aku masih dalam mode diam..

siap aku amek dan basuhkan lagi mangkuk tuh dalam nada yang diam..




Jadi macam mane nak kire semua nih..

Senang ceritalah.. kire cincai lebih kurang..

Aku rase aku memang sayang kat kau..

Tu pasal ape2 aku diam je..

Ok bye sayang..

p/s: sambil memunggah SUATU manual



Photobucket

6 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

sila baca manual hantuk orang kat sinki umah bia sampai pecah sinki, koman2x rm 150 melayang beb...

aku seorang Temah said...

haha.. baik bos..
aku actually tgh carik manual lain :P

♥ elle ♥ said...

ahhaha housemates ak pon cm2 gak weyh..
tp bse r dok ngn dk tadika..
g2 laa gamaknye...
mkn xreti nk buang..
priuk xreti bsoh..
air smlm biar kn jerk..
lauk smlm bia kn jerk..
gle sengal...

aku seorang Temah said...

BUBU: plis kick their butt for me..pelis2

ain fathihah said...

apasal hang x buang je puding meggi tu atas tilam dia

aku seorang Temah said...

ain.. aku tak gheti nak garang2 nih la.. kalo aku gheti..siap la dia..

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea