Tuesday 18 January 2011

UBAT BATUK CAP KELAPA LAUT AFRIKA

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 02:19
aku sekarang tengah mengalami sindrom tak boleh tido.. cilakak lu..
gua kelas pukul 8pagi nih nanti tau tak?
kang tertido dalam kelas sampai meleleh air liur sape nak jawab? kau nak jawab?

ke arini aku dah berenti minum ubat batuk yang menyebabkan aku xboleh tido..
ke arini aku terlebih aktip sebab baru baik demam..
ke..
ke..
ke..
kenapa ye? dush2..

sejak akhir2 nih deria aku semakin pelik2 lah.. makan tak terasa.. ok la fine, orang demam memang tak lalu makan baiklah kalau hidang sepiuk sup saudagar pun.. xmaunnye.. ko gile, nak nguyah makanan pun muke sakit2.. tekanan hidupan betul lah.. tapi tadi aku beli la makanan kat shahira.. nasik ngan lauk ayam.. tapi bile bawak balik umah, makan dan rase lauk itu seperti durian.. siyes.. rase durian..atau lebih spesifik rase kuah durian orang cicah pulut tuh.. lauk ayam sambal rase kuah durian.. pelik kan.. ye..rase durian... (yela..baper kali nak bagitau orang lauk ko rase durian..bebal ke ape?) aku rase deria rase aku sudah berubah ke arah deria rasa iguana kot.. kotttt la.. i swearrr tau... memang lauk tadi tu rase durian..

eh..perlukah aku ke Pusat Kesihatan sekali lagi minggu ini sebabkan deria rase aku yang bercelaru ini? ahaha

(dah la kau..alasan lettewww nak pegi sane..)

oh ye.. aku ade suatu pertanyaan atau lebih kepada soalan yang berbentuk teka teki..

"kenapa kalau kite makan ubat batuk kite rasa ngantuk"

kenapa? kenapa?

kat botol ubat batuk aku tulis
"pengambilan ubat ini akan menyebabkan mengantuk..dilarang memandu dan mengendalikan mesin"

tapi bila aku minum 1 sudu besar tuh (seperti yang disuruh) takdek pun ngantuk.. tu yang aku muskil..
tapi disebabkan aku seorang yang berani mencuba, aku try la pulak tambah lagi dos sendiri memandai2.. sekali minum 2 sudu besar..saje eksperimen diri sendiri..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku memerlukan mase hanya 5 minit je untuk terus mencari bantal selimut dan teros tido sambil berdoa, "mintak2lah tak mati sebab overdose.. dosa bertimbun tak bertobat lagi"






Photobucket

4 NASIHAT:

ain fathihah said...

kenapa hg tak langgah ke sebotol terus. haha. kalau tak cukup mai mintak kat aku

aku seorang Temah said...

ahaha..buleh ja.. tros cek in spital pastu.. ahahha

Bungakopi said...

berani ko amik risiko..huhu. kita kan ghemaje..suka mencuba..tol x? heheh. kalau ko blas ni kira idup lagi la ek. cayok2! ( doa spy idup)

aku seorang Temah said...

yes hidup lagi..

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea