Tuesday 4 January 2011

KADANG-KADANG AKU RASA BOSAN

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 00:15
aku jenis orang yang bukanlah mempunyai daya ketahanan mental yang kuat..
tapi bukan bermakna aku senang amik port tentang perkara2 picisan..

tapi the hardest part of it is when these"picisan" things bila ia dikumpul2 makanya ia membentuk satu bebola sebesar stadium shah alam.. ia menjadi sehsuatu energy yang membuatkan kita sentiasa berada dalam keadaan yang tidak menyenangkan..

keadaan yang tidak menyenangkan itu membuatkan aku kadang2 jadik bosan nak mengadap realiti.. ceh.. macam serius kan.. ahahaha...

jadi aku rasa dari aku mengetahui dan terus menyaksikan terus2an keANNOYINGan itu, ia lebih baik dari aku tak tahu langsung...

jadi aku rasa takdir telah banyak membantu aku.. ahaha.. kene duk bilik terang dengan signal tenet macam haram, itu aku kira sebagai takdir yang hebat.. ia melindungi aku dari terus berada dalam keadaan yang tidak menyenangkan dan bebas dari segala berita, isu, pengaruh, kejadian yang berlaku di sekeliling..

aku rasa lebih baik clueless dari mengetahui kalau dengan mengetahui itu membuatkan aku tidak senang dan tidak enak..

bukan itu sahaja.. mungkin dulu, aku sering mendengar.. sekarang aku akan mengambil jalan yang lebih baik iaitu dengan tidak langsung mendengar.. tak mahu ambil peduli lagi.. cukup apa yang selama nih..

ye..selepas ini hidup aku akan menjadi semakin bosan


TAPI....


SEKARANG AKU MEMANG SUDAH BOSAN.





Photobucket

0 NASIHAT:

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea