Saturday 22 January 2011

GEDIK DALAM DIAM

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 23:27
aku sebenarnya memang tak paham yang perangai gadis-gadis nih..
walaupun bersamaan gender, aku serius xpaham apa sebenarnya yang ada dalam pemikiran seseorang gadis..
kadang aku tengok dia ok je..
tapi orang lain rase tak ok..
kadang-kadang aku rasa perangai aku ok je..
tapi orang lain mungkin rase nak terajang aku..
bende melibatkan perangai nih memang sangat subjektif..

contohnya macam nih..
situasi 1:
seorang gadis yang sangat peramah dan mesra alam tak kira di mana jua dan apa-apa pun masa.

kemungkinan, orang akan kate dia poyo, mengada-ngada, perasan hot dan bajet artis realiti..
ada juga orang yang akan bilang dia nih memang macam nih.. peramah sangat, friendly and so cutey2..

situasi 2:
seorang gadis pendiam, muka tegang aje bila terserempak..jalan pandang lantai je..

kemungkinan, orang akan kate dia poyo (sekali lagi poyo), sombong, prasan cantik (sekali lagi juga) dan kera sumbang.
ada juga orang yang bilang "dia nih memang pendiam sikit.. sopan aje orang nye..cakap bila perlu"

TETAPI,
pada hakikatnya, mana satu pendapat yang boleh dipakai?
mane2?
mane satu pendapat yang betul2 mencerminkan seseorang itu?

lagi satu aku ade persoalan, pendapat orang tentang kita mencerminkan diri kita sebenar atau pendapat kita sendiri tentang diri kita yang boleh diambil kire? mane satu?




ok bye.

p/s: aku memang xboleh blah betul dengan budak GEDIK DALAM DIAM.. GEDIK SECARA HALUS.. rase nak bagi pelempang.. PELIS lah facebook bukan tempat menggedik. SEKIAN.

p/s/s: aku xsuke nak sebut/tulis/taip perkataan GEDIK..


Photobucket

3 NASIHAT:

kiki said...

new layout sgt awesome!! hehe, off topic..

entah, pedulikan kata2 sapa2, pndngn kita ngn pndgn org yg kisah and syg kita itu pnting.. yg lain xperlu masuk fikiran..

♥ elle ♥ said...

sye nak jd gadis gedik lam diam itu bleh????

aku seorang Temah said...

kiki: tq..ye aku setuju bangat..

elle: jgannnnn... orang lain dah cop dulu dah gelaran tuh.. hohoho

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea