Sunday 7 March 2010

SAPE SETUJU ANGKAT HIDUNG SKRG..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 02:42


lately xde mende nak tulis..

ingat nak mule stail baru la dalam blog..

tetibe tukar blog nih jadik blog gosip hiburan tanah air laku tak?



xpun paling koman pun blog ni ditukarkan kepada konsep ilmiah skit..

bincangkan theoram pentagoras ke, persamaan serentak ke..



xpon citer pasal sistem penghadaman kura2 laut ke.. ekosistem paya bakau ke..

boleh tak?



lagi gerek tulis pasal sebatian hidroklorik, neftelena ngan gas argon..



nak lebih lagi berkarisma, boleh tambah skit tip2 memakai gincu supaya tidak selemot kat bibir..

dan gincu juga tak selemot kat gigi..

pehh..gila bangkai karisma..

ok..tip memakai gincu untuk adek manisss...


(see..tip2 memakai gincu memg perlu kan? adik manis nih memg perlu tip2 berguna nih)


untuk cik abg manis camno lak?

okeh2.. letak 2,3 ketul tip2 membuat stail rambut topi keledar cam abg yg jual baju kurung ngan tudung tu pun ok la tuh......





ok, camne? ok tak rancangan pengajaran blog temah untuk sesi akademik akan datang? setuju?




AKU SEORANG TEMAH / CC BY-NC-SA 2.5

6 NASIHAT:

et said...

haha.bab gosip tu setuju jugak.errr.if terlalu ilmiah, tak mesra alam la.huhuhuhu.

F.Aminurrashidd said...

aku tak kesah yang mane2x.. janji ko yg hupdates.. kih kih kih

aku seorang Temah said...

pawez: aku nak apdate kisah cinta ko buleh? hahaha..lariiii~~`

aku seorang Temah said...

et: tingin la nak tulis sal add sebatian kimia ke..ke haper ke..skemata skit..hahaha

F.Aminurrashidd said...

wohhoo.. kesah chenta ku wat pa? mane ader mane ade.. ko tulis laa kesah chenta ko ngan cerek ko laa temah.. hahahaha

aku seorang Temah said...

aku dah putus cinta dah ngan cerek tuh.. cerek tu pun dah rest in peace

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea