Monday 29 March 2010

PERJALANAN HIDUP SEORANG PENYEBUK..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 03:02

ASSALAMUALAIKUM..
entry kali ini ditujukan khas untuk penyebuk dengan adik penyebuk dan juga rakan penyebuk..
untuk pengetahuan anda, ACCOUNT FACEBOOK ANDA dan ADIK ANDA telah saya block..

dan...
untuk pengetahuan anda, setalah ANDA TIDAK LAGI MENGAWAL GERAK GERI KAWAN SAYA, maka dengan ini rasminya ANDA LANGSUNG TAK MASUK DALAM RANGKUMAn HARIAN SAYA..

jadi.. sila la delete link blog saya.. kerana SAYA TELAH MENDELETE link blog anda..
hahaha..
malu skit eh..
kamu xde kaitan..
jadi jangan nak link2 pulak..
kihkih


p/s: ni mesti ade orang terase pastu maki2 kat blog... PERCAYALAH...
hahaha..




AKU SEORANG TEMAH / CC BY-NC-SA 2.5

6 NASIHAT:

Mizz QeLLe' said...

siapa la yg ksian sgt tu cip..hehehe

aku seorang Temah said...

entah la kelle..
hahaha..

♥ elle ♥ said...

btol tekaan ko...
hihihi

aku seorang Temah said...

budak sekolah hati tisu..
mudah terguris..
haha..
sebagai bakal cikgu sekolah, aku kene paham..

olsenwilliam said...

happt bday baby lg r tu...uweeekkk!
sah2 x sedar diri la tu...jhtnye aku...hahaha~mmg aku jht pun...wicked lady tp org cmtu mmg kne ajar sket br die tau langit tu tggi ke rendah....muke cm taik cicak ade hati nk control hdp org

aku seorang Temah said...

kehkehkeh..ganasnye statement ko oli..

hahaha..
budak retarded camtu jangan dilayan sagt

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea