Thursday 11 March 2010

AKU SANGAT MENYAMPAH SERIUS

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 19:19
aku menyampah tahap sampah dengan:-



1) lelaki yang mase belum dapat.. mak oi..bukan main menatang minyak yang penuh..

kalo pempuan tuh menangkup masuk longkang sebab tersadung batu, batu tu yg di sekehnya bertubi2..



2) lelaki yang bajet hemsem macam Johnny Depp.. aloww.. pompuan gedik ok lagi, lelaki gedik? nak kene sepak?



3) lelaki yang bajet market hot panas-panas macam artis realiti TB.. pegi sane pompuan.. pegi sini pompuan.. ko bajet ko faizal tahir? meh aku seligi sedas..



4) lelaki yang bajet mengongkong.. wah...dia berpeleseran ngan pompuan lain boleh.. xsalah.. awek dia rapat ngan laki lain xboleh..xsuke..benci.. meh aku lipat2 pastu pos laju ke uganda, bagi makan rimau bintang.



5) lelaki yang EGO mcam habah. wah wah.. ko pikir ko bagus.. cakap orang bukan main pom pang pom pang.. diri sendiri cam hape tah.. jage kelakuan konon.. ko jage kelakuan ke wey?



6) lelaki yang ade adik berderet kat umah tapi bajet glamer cam m. daud kilau beradik angkat bagai.. jage adik kat umah sudah.. adik angkat? cet!



7) lelaki yang hanya bertitle boifren hanya pada nama.. awek sakit, ko pegi la sorang..xdapek de dia nk tolong.. ni sah2 memg jenis lelaki yang memg patut di humban ke sungai khar.. xde sivik!





sumber: http://akumarahmarah.blogspot.com/


kalo ko ade muke cam di atas baru aku lehconsider untuk ko buat perkara2 di atas.. sekian mekasih..dush2





AKU SEORANG TEMAH / CC BY-NC-SA 2.5

18 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

hahaha, list no 2 aku sukerr...

laki tersangat laa bajeettt... aku nak list gak laa.. tp cam xder idea lagik.. so post pone..

boleh gitu? heh

aku seorang Temah said...

lebih menakjubkan..list2 ini semua datang dari source yg same.. pelik kan? hahaha

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

nombor (7)...
x patoooot x patooot...

handhalah ibnu kamil said...

ko mmg tah ape2 kan cip.

aku baru bail kelas. agak penat. baca entry kau ni buat aku gelak2. hilang penat aku. hahaha.

F.Aminurrashidd said...

haaa, kalo source yang same.. aku rasa aku tauhu saper... ngeh ngeh ngeh :P

Mrs H said...

oh kenape disertakan sekali dgn gmba faizal tahir. tgk! aku suda meroyan

aku seorang Temah said...

man: sgt tak patut tauhu.. rase nak penyek2 je muke dia buat tauhu sumbat..dush2..

abu: yey.. abu komen blog aku..sdah lame abu anaktirikan blog aku.. hahaha

pawez: kalau tauhu, diam2 sudah~~~gegege

kilo: memg tujuannya nk bagi ko meroyan..hahah.. aku pun meroyan gak nih..

Anonymous said...

apekah dosa wanita itu diperlakukan sebegitu???

aku seorang Temah said...

entah..mungkin lelaki itu yang sengal ubi kaye, bajet emsem..dush2

♥ elle ♥ said...

hmm anythin happen due to reason...
what goes around may come around...

F.Aminurrashidd said...

Bubu: setujuu.. setiap perbuatan kita kat orag akan kene batang idung sendiri gak tuuu... hehehehe

Bajeettt bajeett.. ape pun I like list no 2.. hahaha :D

aku seorang Temah said...

bubu: mungkin ini masenye untuk buat prubhan kot..haha

pawez: harus la list no 2 best..hahaha

♥ elle ♥ said...

Fawèz: ye btuì2..hehe skè sgt ye k0 y lìst n0.2 hehe..
Chìp: Perubahan pe?plastìk surgery kè?hehe...pé mksd k0 ngn perubhn chìp?spè y brubh.,

ninim said...

aku tahu saper

aku seorang Temah said...

tau ke aini? hahah

Rich said...

saya nak mengatakan bahawa jantan yg menjadi isu topik ini merupakan seorang yg paling 'jaha***' pernah aku jumpa...

no sensitivity, no perasaan kemanusiaan khasnya terhadap kaum hawa, umpama cap apek nak test market jer...

minta maaf atas statement yg mcm celaka ini...itu lah hakikatnya...

ninim said...

oh terasa kah???

sila kesali ( ayat pawez )

Bungakopi said...

aku tau siapa orgnya.huhu

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea