Thursday 18 March 2010

PROJEK MEGA MEMERANG LAUT

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 04:08

Hello…..

Hello….

Dengar takkkk? Blup..blup..

Temah sekarang berada di lautan cinta atlantik sekarang ni..

Blup..blup.. temah datang naik ni…



Pinjam kat brader yg jual CD cetak rompak tu.. dengan bercagarkan si tony, classmate temah..

Temah bukan ape.. temah sekarang tengah ninjau site projek mega yang pasukan memerang laut usahakan di sini..blup..blup..

Ni temah tengah snorkel ni sambil buat lintas langsung ke Malaysia.. lebih2 lagi untuk si pawez yang begitu eksaited nak mengetahui perkembangan projek mega itu.. sesambil lintas langsung nih, ade la dua tiga ekor kuda laut dan kambing laut yang segak berpakaian mengenakan kebaya nyonya rekaan dari rizalman mengawal lalu lintas kat bawah nih.. risau kalau tibe2 ikan jos atau raksase laut datang menyesakkan trafik..

Kata pawez, projek itu semakin rancak.. bila si pawez kate sebegitu, temah pun menjadi eksaited la.. xsabo2 nak menengok sejauh mane kecekalan hati perwira pasukan memerang laut itu..blup..blup.. bersama rombongan temah ini, temah juga ade membawa:

Mesin parut kelapa




Mesin potong rumput



Jentolak



Oh salah..yang nih



Kapal korek



Dengan harapan untuk membikin panas hati memerang laut dan pasukan gerak khas nya dalam usaha menjalankan projek mega tersebut.. peralatan2 ini susah juga di bawa pada mulanya.. yela , uncle yang jage jeti tempat kapal selam tuh parking banyak cikadak pulak.. nak pekse tuh ini.. nak pekse pi daftar pekse SPM la..jangan bikin gua panas..

Oppss..maafkan temah.. temah memang suka terbawa-bawa dengan emosi..

Sesampai sahaja di tapak projek mega itu, temah pun buat la ape2 yang patut seperti menanam pokok bunga, mengumpul setem dan menolong ibu memasak.. kapal selam tadi temah tambat je kat serombong kapal titanic dekat je ngan tapak projek nih..

Selepas membuat ape2 yang patut itu, temah pun duduk berbincang dengan diri temah sendiri dan mule merangka strategi licik untuk menewaskan si memerang laut.. nak buat ape ye dengan memerang laut yang duk sebok2 kat situ..aish.. xkan nak tempeleng kot.. kang kalo tak sakit caner?

Ok..akhirnya temah telah menemui satu cara yang temah yakin dapat mengalahkan pihak lawan dengan begitu bergaya dan sopistikated..

Tapi malang sungguh tidak berbau wangi seperti lelaki itu.. setelah digigit ular bebrapa kali, akhirnya temah terpakse berputih mate dan beruundur dari gelanggang pertarungan yang temah ilhamkan sendiri..

Dengan berat hati temah melangkah pergi membawak semua peralatan yang dibawa, dan berlalu pulang ke tanah air.. temah pulang sebagai pengalah dan wajar dikutuk oleh seluruh rakyat Malaysia..sekian..





p/s: temah tak puas hati.. memerang men tipooo.. dia gune bomoh suh jampi2 buah dadu tuh.. tipoooo..ngadu kat Mahkamah Syariah..xdulikkk..








AKU SEORANG TEMAH / CC BY-NC-SA 2.5

5 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

weiii sengal laa koo.. hahahah
xleh blah ngan entry sebeginii tahuuuu? :P

aku seorang Temah said...

kate nak suh nyahkah pasukan khas memerang...camni la..buleh? hahah

F.Aminurrashidd said...

aku menunggu entry gosiip dari ngko.. bukan entry yang cukup berilmiah begini tahuu? hahahaha

aku seorang Temah said...

hahah..nak gosip jo kau eh..
sekeh kang..
bile nak insaf? kang budak skolah skolahkan kau, kau tauhu la nanti..
lariiiii.......

Rich said...

chicken giler la entry hehehehe

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea