Wednesday 6 January 2010

WANITA-WANITA ANNOYING YANG ANDA BULEH/AKAN/MUNGKIN/MOST PROBABLY JUMPE DALAM KEHIDUPAN DI UNIVERSITI EPISOD 1

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 01:28


Wanita mulut hampagas

Uish.. wanita kategori ini selalunye mendominasi 20% daripada komuniti di universiti. Perihal mereka ini sangat annoying pabila mulut yang sepatutnya dijaga rapi dan dicalit pelembab bibir mentholathum itu asyik sangat mengeluarkan bunyi.. dan bunyi-bunyian tersebut hampir 75% adalah bersifat mengeji dan mengompat.. xbaik2.. mereka juga mudah tidak puas hati dengan orang contohnya apabila seseorang itu mempunyai perangai yang pendiam dan sering menghabiskan masenye di dalam bilik pabila tiada kelas, mula la mulutnya mengeluarkan statement yang tidak enak.

Cara mengatasi:-

Ambek penyedut hampagas, sedot molot dia dengan tu..sekian.

Wanita perasan miss world

Ui..yang nih xbleh blah.. selalunye wanita yang berada dalam zon ini adalah wanita yang cantik2 gile babas.... dahulu, wanita cantik gile2 babas ini sepatutnya berkadaran 30% je dari komuniti. Tetapi dengan penggunaan kosmetik SKII dan compact powder cap avon, maka ramailah yang kelihatan cantik. Cantik itu tidak mengapa.. yang menimbulkan isu di sini ialah pabila ade yang terover prasan cantik mengalahkan miss world..adomak ai.. dia berperasan cantik pabila dia fikir dia sungguh hot sampaikan dengan abang driver bas kitaran pun dia nak flirt.. adoyai.. boleh pulak dia duduk kat krusi co –driver kat tepi tangga tu sambil bergurau senda dengan abang driver.. padahal seat belakang banyak lagi.. tambah annoying bile orang nak trun pun dia tak berganjak.. orang terpakse la lalu elak2kan dia kat situ.. ko pikir ko cantik????

Cara mengatasi:-

Simbah asid sulfurik pekat…sekian

Wanita gile kuasa

Wanita gile kuasa dengan wanita yang betul2 diberi kuasa adalah sangat berlainan..jauh gile..sejauh jarak jalan tunku abdul rahman ke gunung kilimanjaro di.. (mane tah..xtau..lalala) dia seorang yang gile kuase pabila dia sendiri melantik dirinya sendiri untuk menjadi ketua rumah tanpa sebarang mesyuarah atau persidagan..dia men bedal je lantik diri sendiri.. mungkin dia terlalu desperate untuk mendapatkan segulung sijil penghargaan sebagai katua rumah barangkali.. takut2 ditendang keluar dari kolej dek kerana tidak mempunyai sticker2 yang mencukupi.. kalo teruja sangat nak jadik ketua rumah, at least dibawak berbincang dengan semua ahli rumah..xpayah la terlampau teruja sampai lantik diri sendiri.. wanita yang gile kuase sungguh buruk pada pandangan masyarakat setempat tahu?

Cara mengatasi:-

Benam kat sungai teh susu 3 hari 3 malam..sekian..

Sekian sahaja untuk laporan khas untuk kali ini, saya timah, melaporkan untuk berita TV5,CONGO.



Pemadam Baru / CC BY-NC-SA 2.5

8 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

the point is.... ader housemate umah ko lantik diri sendirik jd ketua umah laa kaaaan.. yang cntek giler babas kaaan, lepas tuh molot dier mak aaiiii... hahahah

NiNa' said...

wanita..

slalu lepak dalam bilik dan pendiam..
mesti ramai tgh kutuk Nina ni..huhuhu

biasala..
besenya wanita mulut kepoh lg dikenali

aku seorang Temah said...

pawez:
lantik dir sendiri betul..mulut macam "makkk oiii" pun betul..
fakta satu lagi salah sam sekali..lalala

nina:
aku pun same je..aku memg malas nak get along ngan bebudak umah ni pasal xde la mende lain nak diborakkan selain pasal boipren..buleh muntah haku wey..dush2

ahchOng's said...

btol btol!!
aku sokong cik timah!!seratus percen..cintaku..hey hey cintaku..
aku akan tunggu episod kedua cik timah..tunggu dan terus menunggu..penuh sabar..dan tenang..

aku seorang Temah said...

acong: episode kedua tahun depan baru kuar..caner?? hahah

juz kawaii said...

ahahaha!!!aku cm tauuu sume description tuuuu...sabo yekkkk!!
(wahh,lme gler xkomen2 dlm blog orgg)

Mrs H said...

ahahaha. stju ngn timah. mmg annoying gile kalo ngn ppuan perasan miss world. pegi kls mengalahkan nak pegi akad nikah.heh! nak melawa xpe tp kalo nak menunjuk2 yg dorg la paling world mmg tsgt2 annoying.

aku seorang Temah said...

yanti:
haha..kalo tau diam2 sudeyyy..lalal

kilo:
tau xpe..nyampah heh..rase nak hempas2 je kat dinding..

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea