Friday 8 January 2010

ADA APA DENGAN 7 JANUARI..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 01:28

TUA.. tua tu ape? Tua tu sejenis rim beskal pak mat tempe ke?

Ke TUA tu sejenis juadah hari raya aidilfitri masyarakat Kenya?

TUA.. ingat lagu time kecik2.. (sejak bile aku kecik? Dari dulu memg dah besor gini..lalala)

Okeh2..semula2..

TUA..ingat lagu time MUDE2 (ha…ini baru betul..dan menepati konsep morphology dan sintaksis juga semantic)

Burung kakak TUA..

Hinggap dijendela..

Nenek sudah TUA

Pakwenye orang muda (merujuk pada kes khalwat nenek itu)

Giginya tinggal dua..

Letcum.. letcumi..letcum ulala..

Letcum..letcumi..letcum ulala..

Letcum..letcumi..letcum ulalaaaaaaaa….. (tarik tinggi skit..tapi vibrator kene jage dik.. pitcing jangan ke longkang)

Burung kakak tuaaaaaaaa…..


Okeh2..aku tau sume dah pakat2 muntah secara berpasukan..


Thanks for all the warm wishes..

ececehh..skiping jawe pulak.. dush2..









Pemadam Baru / CC BY-NC-SA 2.5

6 NASIHAT:

juz kawaii said...

chipp!!!
aku dh bce yg pasal ko kat blog fawez tuu tapi aku xjumpe nak komen tang mane..
sweeeetttttnyerrrrrrrrrrrr!!!!

aku seorang Temah said...

hahaha..komen kat atas..

Mrs H said...

erk. besday ke??
epi besdayyyyyyy yg ke 22..
haha. mmg da tua.wekk :P

aku seorang Temah said...

thanks.. kite mude lagik la..
22 baru..bukan 92.. hahah

Bungakopi said...

happy belated bisday. with all the best wishes lah. awal bisday kamu.

aku seorang Temah said...

thanks.. :)

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea