Wednesday 13 January 2010

TAK BAIK TAHU???

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 02:57

kamu...tak baik tahu nyamar2..
sungguh tidak kacak seperti penyanyi rock kapak tahu kalau kamu nyamar2..
kite tak suke tahu??
(tempe kamu kene bagi lebih sikit)

kenape kamu nyamar2?
kamu frust xdapat pegi sukan sea myanmar ke?
ke kamu terlepas latihan gimrama?
itu yang kamu suke nyamar2..
tak baik tahu??
( tauhu baik untuk kesihatan.. mengandungi omega 3 dan vitamin O,P Q dan R)

kamu yang suka nyamar2 itu..
kenape kamu suke nyamar2?
sian fawez..
dia bukan fahrin ahmad..
jauh sekali nordin ahmad..
(kajang pak malau kajang berlipat..kertas kajang ku jadikan sarung lepat)
kenapa mahu nyamar2 jadik dia?
nak kene lahar dengan dia ker?
jager2.. kang kene penampar..
tak tahu...


direct quotation:-
" P/S: Aku bukan si Fahrin Ahmad.. Aku si Fawez sahaja.. (muka cam tak Rhedo)"








~~nordin ahmad aku sesaje memandai,,buleh gitu??
p/s: aku bercadang nak tempek muke fawez yang sungguh REDHO itu.. tapi tak jadik..hahaha..



Pemadam Baru / CC BY-NC-SA 2.5

7 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

hahahahaah, temah-temah.. ko nieh lawak ar.. cam sengal pun ader depa ni... agak-agak sape gamaknye..? haih!

aku seorang Temah said...

ntah peminat2 ko tak pawez..
hahaha..

maner la tahu...


(tauhu kat pasar..)

et said...

ape tu nyamar2? ala..xpaham..

aku seorang Temah said...

menyamar la et..
camouflage..
hahah..
undercover..
agen jebon 008..
FBI..
detective conan...

hahah

F.Aminurrashidd said...

tauhu goreng bercili sedap gak.. hahahahah.. aku nengok muka fahrin tu dekat2x sama da ngan arwah Nordin Ahmad.. perasan tak? hahaha

aku seorang Temah said...

prasan2..haha..sedara mungkin..

F.Aminurrashidd said...

sedara sesamer Muslim la koot..
ko perasan ek? pi PERAH SANtan kat saner.. nanti leh masak lemak Tauhu.. ahahaha~~~

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea