Tuesday 29 December 2009

JANGAN SAMPAI AKU BAKAR PANGGUNG WAYANG YANG BERDEKATAN DENGAN ANDA..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 19:21

Sekarang ni, aku dalam keadaan otak berserabai yang membimbangkan dek kerana masalah aku yang kini hanya mempunya 13 jam kredit untuk sem ini.. aku pun dah malas nak memikirkan ape yang bakal terjadi kepada aku kelak apabila terpaksa drag subjek 2P itu ke sem akan datang.. mungkin aku bakalan menghidapi tekanan mental yang tiada ber episode.. buleh hilang kewarsan akal dan fikiran kalau macam tu..

aku pun tak tau macam mane tercetusnya fenomena berkaitan jadual ini.. yang aku tau, pada malam ketika system dibuka pun aku dah x dapat nak ekses.. esok pagi try lagi, dan ape yang terjadi? Kesemua-semua-semua group sudah penuh.. kuang haja..pastu pergi buat pra-pendaftaran..pastu nak online lagi, pun dah penuh jugak..dan tak dibuka lagi..kuang haja sekali lagi.

Minggu nih aku dah mule rase nak hempas kepale kat rim beskal dek kerana kebosanan yang melampau..kawan2 pegi kelas, aku duk terkebil2 sahaja di rumah.. aku hamper melakukan vandalisme seperti cube melempang pili air di sinki dan juga menyekeh sliding door di rumah kerana tak tahan menahan derita xdapat pegi kelas..ilang 4 jam kredit tu..giless..banyak tu.. aku semakin menyampah dengan system2 di sekeliling aku seperti system pemparitan, system kardiovaskular dan system of the down..

aku pun xpaham kenapa system2 ini yang sepatutnya memudahkan tetibe jadi menyusahkan..kuang haja.. kalo memg mencabar hati, nurani, dan pankreas juga kelenjar pituitary aku.. xpe2.. jangan sampai aku bakar panggung wayang yang berdekatan dengan anda ..




~~somewhere over the rainbow.. :)




~sejak akhir2 nih entry semakin pendek.. sometimes..action is really speak louder than word..




Pemadam Baru / CC BY-NC-SA 2.5

5 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

temah meh aku nasihat siket, ko masuk jer kelas memanerrr.. pastu cakap laa kat lecturer tuh nak add. system ini dinamakan sebagai sistem manual dimana secara automatiknyerr ko amek borang add drop kat fakulti, pastu suh lecturer tuh sign borg approved. ramai kawan aku buat camtuh.. ok jaaa..

p/s: kali ini komen yang agak panjang. heh

aku seorang Temah said...

aku dah amek borang add/drop dah..dah isik..tggal nak jumpe lecturer yang berkaitan esok..

Rich said...

ko masuk jer kelas grup B, pastu ko cakap kat lecturer 'kau ambik aku atau aku akan calar kete engko'. ok?

ninim said...

oh...besabar yer

Mizz QeLLe' said...

cip..satu ja aku mo komen kat sini..waa...gila la..ada cap mohor la..Timah tu yg mahal..hehehe

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea