Sunday 27 December 2009

SUKANEKA: LARI DALAM GUNI

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 12:43

Okeh sekarang kepale hotak berjambul aku sudah kembali beraksi di litar setelah sekian lama terperuk sambil dihidangkan dengan sinetron SI CANTIK DAN SI BURUK RUPA dan juga siri kartun kegemaran ramai iaitu HAGEMARU.. (gile arh..rase nak hempas pale kat rim motosikal beroda 3 je.. gile annoying hagemaru tu.. rase nak terajang je).. dah le duk umah asik mentedarah je.. ini semua salah ibunda ku.. sape suh masak sedap2.. ( keh2..statement bela diri..buleh gitu??)

Ekceli, xde mende la yang nak di stori bagi membuka tirai besi sem baru nih.. kepale otak aku masih lagi mencari rentak untuk kembali berfungsi dengan efisyen setelah lame berpeleseran.. takkan le nak stori ape yang aku buat dari first day sampai last day cuti? Gile pasan glamer.. memg stok kene sekeh secara berirama dengan orang awam kalo buat camtu.. artis buleh la buat jurnal percutian.. lagu satu, takkan le nak stori kejadian pen”tergolekkan diri” ketika menyapu sampah di belakang umah.. nanti sume orang tau..kehkeh.. adik2 aku pun satu hal jugak.. hampagas sungguh..aku balik umah ingat nak buli dorang suh basuhkan kain baju aku sume, basuhkan pinggan aku..ini tak, dibantainya dua dua pegi KL.. ade ape la kat KL tu..bangla ngan negro ade la..euwww.. dorang ni mesti tak rindu kat aku time aku kat tanjung malim nih.. tu yang dorang slamber kodok je blah time aku cuti..kuang haja. Siap kau..jangan harap aku nak blanje eskrem paddle pop dah pasni..

Baru sampai KHAR..penat giles..angkut barang nek tangga..

~~~pengsan jap..

P/S: sila jangan persoalkan tajuk entry..mekasih..






Pemadam Baru / CC BY-NC-SA 2.5

3 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

temah kembali,,,weee~~~ heheh

aku seorang Temah said...

kembali xpe...
jangan pergi tak kembali udah..


choi giless statement

F.Aminurrashidd said...

choiiii,, hahahaha

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea