Sunday 8 November 2009

SAYA JUGA BOSAN SEPERTI MEREKA..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 19:04

Tiada sapa mahu tag, jadi saya tag diri sendiri..saya tak pedulik

(actually saya menjumpai tag ini di kedai uncle google kesayangan sume orang lame dah..mungkin sewaktu tahun gajah dahulu..)

1. Bekas kekasih saya adalah..

keanu reeves (titik noktah)..lalala

2. Saya sedang mendengar...

mulut housemate kat luar yang xabeh2 buat bising..

3. Mungkin saya patut..

buang mereka ke dalam lombong..


4. Saya suka...

membuat perkara yang menjengkelkan..dan saya sangat berbakat dalam bidang ini..

5. Sahabat-sahabat saya...

semuanya sedang asyik menelaah pelajaran..saya? sibuk menelaah blog dah movie2 antarabangsa..

6. Saya tak paham...

kenapa kite perlu belajar untuk dapat degree..xleh ke kalo kite duk je sini 4 tahun..pastu..teross je dapat degree..adehh

7. Saya kehilangan..

gigi susu sebayak dua batang ketika terjatuh dari buaian semasa di prasekolah..muke saya burokkkk...

8. Ramai yang berkata..

bahawa Dragon ball ade 7 bijik semuanya..


9. Cinta itu adalah...

sejenis kuih tradisional masyarakat Congo


10. Di suatu tempat, seseorang sedang...

asyik dengan duniawi sedangkan kawan-kawannya yang lain sibuk menelaah pelajaran..dan seseorang itu ialah saya..


12. Saya akan cuba...

try test uji untuk mengabeskan aktiviti tontonan siri Charmed ini secepat mungkin..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..

yang tidak pasti kerana SELAMANYA bukan ayat..ia perkataan..sekian..mekasih

14.
Telefon bimbit saya..

murah sahaja..buleh digunakan untuk mengisi air sirap..dan buleh digantung di leher..

15. Bile saya terjaga...

dari tidur, saya marah pada henpon saya kerana alarmnya sungguh nyaring..lantas membaling hempon ke dalam almari..seminit kemudian, saya bangun dan mencari semula henpon yang dibaling tadi..

16. Saya paling meluat...

dengan orang yang menjengkelkan WALAUPUN saya seorang yang menjengkelkan..

17. Pesta/parti adalah..

tidak perlu..membazir sahaja tahu?

18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...

kambing peliharaan jiran saya..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...

6 tahun..ketika itu rasa macam best sahaja..

20. Hari ini..

saya rase sangat malas..ala..hari2 juge saya rase malas..

21. Malam ini saya akan..

berfikir tentang mase depan saya..

22. Esok pula saya akan..

berkira-kira mahu ke library tuanku bainun…dan anda semua dilarang percaya..

23. Saya betul2 inginkan..

soalan bocor untuk exam akan datang..

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..

saya menjerit sopan melihat ade kuntilanak dalam cermin itu..

25. Pusat membeli belah atau arked permainan...

adalah dua tempat yang sangat menggembirakan hati nurani saya..

26. Makanan barat atau jepun..

adalah dua jenis makanan yang belum saya mampu untuk membelinye dengan duit sendiri..gunekan duit emak bapak sahaja..

27. Bilik yang terang atau gelap..

bukan masalah..kalao nak tido tu, terang gelap sama sahaja..

28. Makanan segera adalah...

makanan ruji saya ketika di hostel dulu..

29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..

”nak pegi mane?”
ayat ini dituturkan lebih kurang dalam jam 9 malam semalam..hari ini belum bercakap dengan sesiape lagi..

30. Anda tak perasan ke soalan no 11 itu tiada?

Tidak..kerana saya bukan seorang yang perasan( buleh gituuu???)




Mangsa-mangsa terpilih:

1. Anne abraham

2. Fawez orang Bristol

3. Bubu

4. Man blogger glamer






10 NASIHAT:

Mrs H said...

haha..kelaka.

aku seorang Temah said...

bosan...malas...dua rasa menjadi satu..SENGAL...

:: ANAH :: said...

haha=D
thankz sbb mgembirekan
aku yg tgh tnsion study.hehe:p

mmg klaka la..
cool la:p

aku seorang Temah said...

anah..study rajin2..
nanti buleh dapat dean list..
pastu secara otomatiknye kene blanje aku kepsi..
lalala

et said...

ahahahaha..suke yg part soklan bocor tu..mau jugak..lalalaaa~

aku seorang Temah said...

huhu..semua org nk bende yg same et..hahaha

♥ elle ♥ said...

hehhe k chip t ak jwb...
heheheh

Koyuki said...

gua tak percaya dragon ball ada 7 bijik

kerana gua baru saja terjumpa yg ke-8

hey

(*_^)

aku seorang Temah said...

bubu: jawab tau..
tapi....tau la ko sibuk study...huhu

koyuki: dorang la yg kate..gua tak kate..hahaha

koyuki, mekasih la melawat blog gua..

(gile comel gune gua..jgn gua tempurung atau gua niah sudeyy)

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

hah.. gua pon nak guna gua gua jugak la gua..

~apekah ini sume~ gua pon x tau.. lalalalala

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea